ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با پانا

حذف فولاد و سپاهان از جام حذفی نشان داد باید برای آسیا تقویت شوند

تهران (پانا) - پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا باید برای فصل آینده تقویت شوند.

کد مطلب: ۱۲۴۸۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
حذف فولاد و سپاهان از جام حذفی نشان داد باید برای آسیا تقویت شوند

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با پانا، درباره عملکرد پرسپولیس در جام حذفی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها گفت: «جام حذفی جام شگفتی‌هاست و نتایج غیرقابل پیش‌بینی است، ولی آن چیزی که در این جام اهمیت زیادی دارد این است که تیم‌ها تمرکز بالایی داشته باشند و تلاش برای گل‌نخوردن کنند. پرسپولیس برابر ذوب‌آهن خیلی خوب دفاع کرد و به حریف اجازه موقعیت نداد.»

وی ادامه داد: «پرسپولیس به خوبی از موقعیت‌های خود استفاده کرد و به هواداران این برد را تبریک می‌گویم. پرسپولیسی با همه سختی‌ها و مشکلات توانستند خوب کار کنند. آنها هم در لیگ برتر و هم جام حذفی به لحاظ نتیجه‌گیری خوب عمل کردند و این نشان می‌دهد گل‌محمدی روی این تیم کار کرده است.»

عربشاهی به نحو بازی کردن تیم در دو نیمه اشاره کرد و گفت: «در نیمه اول توپ بیشتر در میانه میدان رد و بدل شد و هر دو تیم پرس را در دستور کار خود قرار دادند. عبدی نشان داد مهاجم شش دانگی است و اگر به او اعتماد کنند قطعا بهتر نتیجه می‌گیرند. در نیمه دوم پرسپولیس شکل بهتری به خود گرفت و بازیکنان به لحاظ تیمی و ترکیبی شکل بهتری به خود گرفتند و همین هم شد که پرسپولیس با یک نتیجه خوب این بازی را به پایان رساند.»

عربشاهی با بیان اینکه ذوب‌آهن چندین موقعیت گل داشت، عنوان کرد: «در چند صحنه بازیکنان ذوب‌آهن از پشت محوطه جریمه با شوت دروازه پرسپولیس را تهدید کردند که ممکن است به گل تبدیل شود و برای پرسپولیس خطرساز باشد اما خوشبختانه این اتفاق نیفتاد. ضمن اینکه عملکرد دفاعی بازیکنان پرسپولیس خیلی خوب بود.»

وی در مورد حذف دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: «سپاهان و فولاد هر دو تیم‌های خوبی هستند که مقابل حریفان خود شکست خوردند‌. سپاهان تیم خوبی است و حیف شد که در این مرحله حذف شد، البته از آن طرف تیم آلومینیوم اراک هم نشان داد شایستگی دارد و با شرایط خوب به مرحله بعد راه پیدا کرد. اما حذف این دو تیم نشان داد آنها باید تقویت شوند چرا که در آسیا قطعا کار به مراتب سخت‌تر خواهد بود. به هر حال دو تیم پرطرفدار ایران استقلال و پرسپولیس در این مسابقات حضور ندارند که جای تاسف دارد، به همین خاطر نگاه‌ها به دو نماینده ایران بیشتر از همیشه است و باید با شرایط بهتر و آمادگی کامل به این رقابت‌ها راه پیدا کنند.»

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی در جام حذفی اظهار کرد: «چون در جام حذفی نتایج واقعا غیرقابل پیش‌بینی است و این شگفتی هم در همین مرحله دیدیم که دو تیم سپاهان و فولاد حذف شدند بنابراین نمی‌توان از الان گفت کدام تیم شانس قهرمانی دارد ولی من دوست دارم این اتفاق برای پرسپولیس بیفتد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار