باشگاه سپاهان جدایی محرم نوید کیا را تکذیب کرد

تهران (پانا) - باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در اطلاعیه ای جدایی "محرم نویدکیا" سرمربی تیم فوتبال این باشگاه را تکذیب کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
باشگاه سپاهان جدایی محرم نوید کیا را تکذیب کرد

امروز مطالبی در برخی از شبکه های اجتماعی منتشر و در آن ادعا شد که محرم نویدکیا از تیم سپاهان اصفهان جدا شده است.

روابط عمومی باشگاه سپاهان پنجشنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: از اواسط روز گذشته محرم نویدکیا به علت کسالت و سرماخوردگی شدید تحت درمان کادر پزشکی باشگاه قرار گرفت و در تماسی تصویری که توسط مدیریت باشگاه با او برقرار شد، این مربی ضمن ابلاغ سلام و تحیت به همه علاقه‌مندان، شایعه مطرح‌ شده مبنی بر استعفا را موکدا تکذیب کرد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با توجه به تعطیلات لیگ برتر، جلسه ارزیابی اقدامات و فعالیت‌ها در نیم فصل اول و همچنین برنامه‌های اجرایی و راهبردی برای تیم فوتبال سپاهان در نیم‌فصل دوم، مسابقات آسیایی و همچنین فصل آینده در جلسه پنج ساعته مشترک بین اعضای هیات مدیره باشگاه، سرمربی تیم فوتبال و مدیریت تیم رضا فتاحی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهبردهای لازم تدوین شد.
در این اطلاعیه تاکید شده است: هیچ گونه بحثی خارج از موضوعات فوق مطرح نبوده و هیات مدیره باشگاه در جلسه مذکور بر حمایت از محرم نویدکیا تاکید کرد.

در این اطلاعیه اضافه شده است: مجموعه سپاهان متشکل از هواداران، هیات مدیره و کارکنان باشگاه، سرمربی و دیگر اعضای تیم فوتبال در راستای عملکرد مناسب‌تر در خور نام و تاریخ باشگاه بر اساس همت و تدبیر مشترک، هماهنگ و همدل اقدام خواهند کرد.

سپاهان در زمان حاضر با ۲۹ امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار