رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز خبر داد:

حضور 9 تیم ورزشی البرز در مسابقات ورزشی غیرحضوری دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

کرج (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز، از حضور 9 تیم ورزشی جهت شرکت در بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی غیرحضوری دانش‌آموزان با نیازهای ویژه سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور 9  تیم ورزشی البرز در مسابقات ورزشی غیرحضوری دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

عباس کشاورز افزود: این دوره از مسابقات در 18 رشته، گروه و جنسیت به میزبانی استان های البرز، شهر تهران،، فارس، اصفهان و خراسان رضوی برگزار می‌شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات بصورت غیرحضوری است و فیلم ضبط شده دانش آموزان به دبیرخانه استان های میزبان ارسال می‌شود.

کشاورز اضافه کرد: استان البرز در این مسابقات با 3 تیم آمادگی جسمانی دختر و پسر، 2 تیم طناب زنی، 2 تیم شطرنج، 1 تیم فوتسال و 1 تیم تنیس روی میز شرکت می‌کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی در ادامه گفت: این مسابقات در سالن ورزشی مدرسه مرجوی واقع در ناحیه 3 شهر کرج، از تاریخ 25 دی 1400 با رقابت در رشته تنیس روی میز دختران آسیب دیده شنوایی آغاز و تا 10 بهمن ماه ادامه دارد.

کشاورز با اشاره به اینکه استان البرز جهت برگزاری مسابقات کشوری به عنوان یکی از 5 استان میزبان برگزیده شده است، بیان کرد: استان البرز در رشته شطرنج دختران و پسران آسیب دیده بینایی و جسمی-حرکتی افتخار میزبانی را دارد.

وی در پایان از زحمات کلیه مدیران پرتلاش، مربیان تربیت بدنی کوشا و توانمند مدارس استثنایی، اولیا و دانش آموزان با نیازهای ویژه جهت شرکت و برگزاری مسابقات قدردانی و تشکر کرد و از خداوند متعال برای آنان سعادت، سلامت و موفقیت را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار