۹۱۰ نوعروس اردبیلی راهی خانه بخت شدند

اردبیل (پانا) - مدیرکل کمیته امداد اردبیل اعلام کرد ٩١٠ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهدا شد تا بی‌دغدغه و با آرامش خاطر زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

کد مطلب: ۱۲۴۷۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
۹۱۰ نوعروس اردبیلی راهی خانه بخت شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کمیته امداد استان اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد اردبیل اظهار کرد: در اجرای مرحله چهارم رزمایش ایران همدل با کمک‌های خیران و نیکوکاران در تامین جهیزیه، ۹۱۰ نفر از نوعروسان تحت حمایت در ۹ ماهه امسال راهی خانه بخت شده‌اند که ۱۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به منظور تامین جهیزیه مناسب برای نوعروسان تحت حمایت هزینه پرداخت شده است.

وی گفت: ۵ قلم کالای اساسی برای نوعروسان از جمله یخچال، اجاق گاز، لباس شویی، تلویزون و جارو برقی به آن‌ها اهدا شد تا بتوانند به سادگی زندگی مشترک خود را شروع کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: ۹۶۰ دستگاه بخاری و ۸۲۰ دستگاه آبگرمکن اهدا شده که امیدواریم با کمک‌های خیران و نیکوکاران بتوانیم نیاز‌های اساسی خانوار تحت حمایت را برطرف کنیم.

دشتی گفت: تمامی جهیزیه‌های اهدایی از اجناس با کیفیت ایرانی تهیه شده است که این امر به جهش تولید و حمایت از کالای ایرانی نیز کمک می‌کند و امیدواریم در آینده بیش از پیش شاهد چنین اقداماتی باشیم.

وی افزود: هم‌اکنون ۲۳۰ نوعروس نیز پشت نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند که با یاری نیکوکاران درصدد رفع مشکلات آن‌ها هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: حمایت‌های کمیته امداد برای ازدواج مجدد بانوان تحت حمایت و ارائه مشاوره‌های لازم توسط مددکاران و مشاوران خانواده به ۱۰۰ نفر از بانوان تحت حمایت نیز که در شرف ازدواج مجدد هستند پشت نوبت دریافت جهیزیه قرار گرفته‌اند.

دشتی بیان کرد: با همکاری و همیاری‌های گسترده‌تر می‌توانیم به زوج‌های جوان کمک‌ کنیم تا ساده‌تر بتوانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند و تلاش داریم با تهیه وسایل ضروری و اجناس مرغوب ایرانی، کام نوعروسان تحت حمایت شیرین‌تر شده و آن‌ها با شادکامی زندگی مشترک‌شان را آغاز کنند.

وی گفت: همواره شاهد گسترش کمک‌های مردمی به کمیته امداد استان اردبیل هستیم که در سایه این اقدامات خیرخواهانه می‌توانیم خدمات کیفی‌تری را به خانوار تحت حمایت و به خصوص نوعروسان نیازمند ارائه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار