پرداخت ۲۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان اردبیلی

اردبیل (پانا) - مدیرکل کمیته امداد اردبیل اعلام کرد بیش از ۲۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در ۹ ماهه امسال به مددجویان تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر پرداخت شده است.

کد مطلب: ۱۲۴۶۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت ۲۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان اردبیلی

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد استان اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد اردبیل اظهار کرد: بیش از ۲۳ میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه امسال توسط «صندوق امداد ولایت» پرداخت شده که کمیته امداد با راه‌اندازی این صندوق در تلاش است علاوه بر ترویج بانکداری اسلامی و فرهنگ قرض‌الحسنه، به فقرا و محرومان نیز در رفع مسائل زندگی کمک کند.

وی گفت: ۲ هزار و ۷۱۰ نفر از مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند از تسهیلات قرض‌الحسنه «صندوق امداد و لایت» بهره‌مند شده‌اند که این تسهیلات به طور کاملا قرض‌الحسنه و با اقساط بلندمدت به مددجویان اعطا می‌شود تا آن‌ها بتوانند بر گرفتاری‌های خود فایق آیند.

مدیرکل کمیته امداد استان خواستار سپرده‌گذاری خیران و نیکوکاران در «صندوق امداد ولایت» شد و افزود: با افزایش سپرده‌گذاری در این صندوق، تعداد نیازمندان بیشتری می‌توانند از تسهیلات قرض‌الحسنه بهره‌مند شوند.

دشتی تصریح کرد: تسهیلات مسکن، تسهیلات اشتغال و خودکفایی، تسهیلات حمایتی و تسهیلات کارگشایی از جمله خدمات این صندوق به محرومان جامعه است که اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه راهگشای بسیاری از مشکلات خانوار بی‌بضاعت است که با یاری نیکوکاران خواهیم توانست بیش از پیش به نیازمندان کمک کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار