بررسی روانشناختی فیلم عطر داغ در رادیو

تهران (پانا) - رادیو سلامت در قالب برنامه تصویر خیال که روزهای جمعه ساعت 19 و 10 دقیقه پخش می‌شود به تحلیل روانشناسی فیلم‌های اکران شده در سال‌های اخیر می‌پردازد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
بررسی روانشناختی فیلم عطر داغ در رادیو

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، مرتضی میلانی، تهیه کننده برنامه تصویر خیال در این باره می گوید: فیلم‌ها اغلب بازنمایی زندگی روزمره هستند که با فرازو فرودهاشان به تصویر کشیده می‌شوند تا خیال‌مان را به بازی گیرند و در پس هر سناریو که به فیلم تبدیل می‌شود لایه‌های پنهانی وجود دارد که خواسته یا ناخواسته بیننده با آن همسو و هم داستان شخصیت ها می‌شود. رمزگشایی از بخشی از این لایه‌ها و ترسیم تصویر واقعی برای بینندگان مستلزم تحلیل و بررسی ابعاد ‎های فیلم‌هاست.

وی ادامه می دهد: به همین دلیل در قالب برنامه تصویر خیال به بازخوانی و تحلیل روانشناختی فیلم های سینمایی می پردازیم و روز جمعه 24 دی ماه فیلم عطر داغ به کارگردانی علی ابراهیمی و نویسندگی علی حمیدنژاد و علی شورورزی و تهیه کنندگی امیرشهاب رضویان خواهیم پرداخت. در قالب بررسی فیلم عطر داغ به بررسی مسائل و مشکلات دوران جوانی می پردازیم و دکتر کبری مالمیر روانشناس کارشناس برنامه است. همچنین سعید اسلام زاده کارشناس مجری برنامه را به عهده دارد.

به گفته مرتضی میلانی، در برنامه رادیویی تصویر خیال لایه‌های پنهان شخصیت‌ها و ماجراها از دو منظر روانشناسی و اسطوره شناسی توسط کارشناسان برنامه تحلیل و بررسی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار