خبرگزاری پانا نهالستان تربیت خبرنگاران است

کرمان (پانا) - رئیس بسیج رسانه استان کرمان طی بازدید از سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا گفت خشت اول در تربیت خبرنگاران را خبرگزاری پانا می‌گذارد که باید با ایجاد شرایط مناسب و جذب جوانان نسلی مطالبه‌گر وتوانمند را تربیت کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا نهالستان تربیت خبرنگاران است

امین رجایی گفت: اساس هر جامعه را خانواده و آموزش و پرورش بنیانگذاری می‌کنند و بهترین لحظات زندگی کار با دانش آموزان است و باید به جوانان انگیزه ورود به فعالیت‌های مختلف را داد.

سرهنگ رجایی گفت: کار فرهنگی کار زمانبر و سختی است و خبرنگاران پانا مردان بزرگی هستند که باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی نگاه ابزاری و اقتصادی به فرهنگیان را جفا به این قشر دانسته و افزود: باید منزلت فرهنگیان حفظ شود با توجه به اینکه در کشورهای دیگر مردم در مجموعه هایی زندگی می کنند که فرهنگی هستند تا به عنوان فرهنگی محسوب شوند.

وی افزود: شهرستانهای سیرجان و جیرفت جزو مناطق فعال هستند و باید همه شهرستانها را فعال کرد و این کوته بینی ها بدترین ضربه به قشر جوان است.

رجایی گفت: مطالبه گری در استان مغفول مانده و باید جوانان مطالبه گری را تربیت کنیم و رسانه قدرت بزرگی است و باید از این ظرفیت استفاده کرد و باید به جوانان اعتماد کرد و به آنها بها بدهیم.

وی گفت: باید خبرنگاران توانمند و فعال تربیت کنیم و نیروی انسانی ماهر اگر تربیت کردیم با ورود به اجتماع می تواند واقع بین شده و جهت رفع موانع پیش رو اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار