فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد:

مسئولان مشکلات خبرنگاران را حل کنند

یاسوج (پانا) - فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست اخلاق رسانه‌ای و جهاد تبیین خواستار رفع مشکلات خبرنگاران از جمله بیمه، توسط مسئولان شد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
مسئولان مشکلات خبرنگاران را حل کنند

سردار حمید خرمدل در این نشست که با همت بسیج رسانه و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید خداعفو عبدیان تنها شهید رسانه‌ای استان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مکان‌ها در سپاه فتح به نام این شهید عرصه رسانه کهگیلویه و بویراحمد نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد بهره مند از خبرنگاران دلسوز و پای کار است، گفت: این استان در عین ثروت، فقیر است و با وجود داشته های بی نظیر اما محروم و بخشی از این محرومیت به دلیل خرده فرهنگی درون استانی است.
سردار خرمدل با اشاره به اینکه وقتی نقد منصفانه‌ای توسط رسانه‌ها انجام می‌ شود ممکن است تحت فشار قرار بگیرند، ادامه داد: توصیه می‌کنیم مسئولان به جای اینکه از این نقد‌های منصفانه آزرده خاطر شوند ظرفیت‌شان را بالا ببرند، به ما مراجعه می‌کنند که فلان سایت علیه ما این مطلب را نوشته است.
فرمانده سپاه فتح استان تاکید کرد: البته مسائل اخلاقی از سوی رسانه ها باید رعایت شود، اما ظرفیت‌ها را باید بالا برد.
خرمدل خطاب به خبرنگاران مبنی بر اینکه ظرفیت‌های استان را به بیرون معرفی کنند، خواستار رفع مشکلات خبرنگاران از جمله بیمه، توسط مسئولان شد.
در پایان این مراسم با حضور مسئولان استانی پوستر گروه جهادی شهید خداعفو عبدیان رونمایی و از اصحاب رسانه استان تجلیل شد.

خداعفو عبدیان ۱۵ آذر ماه سال ۱۳۸۴ برای پوشش خبری یک رزمایش به همراه تعداد دیگری از خبرنگاران و نظامیان ارتش، عازم بندرعباس بودند، که به دلیل سقوط هواپیما به شهادت رسید.

شهید عبدیان تصویربردار شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و اهل استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار