دیدار خیرین شهرستان پردیس با خیر مدرسه‌ساز هاکوپیان

پردیس (پانا) - در راستای احداث دبستان مریم مقدس بومهن از هاکوپیان خیر مدرسه‌ساز توسط رئیس آموزش و پرورش شهرستان پردیس تقدیر به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار خیرین شهرستان پردیس با خیر مدرسه‌ساز هاکوپیان

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان پردیس، به منظور تکریم از مساعدت‌های خیر نیک‌اندیش هاکوپیان در راستای احداث دبستان مریم مقدس بومهن و تبریک سال نو میلادی با حضور مصطفی حسنوند مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس و شرفی پورمعاون متوسطه و مجموعه خیرین مدرسه‌ساز آموزش و پرورش این شهرستان، دیداری دوستانه در فضایی کاملا صمیمی برگزار شد.

در این دیدار مصطفی حسنوند مدیر آموزش و پرورش این شهرستان ضمن تبریک سال نو میلادی از زحمات و خدمات شایسته نیک‌اندیش هاکوپیان با اهدای دسته گل و تقدیم نامه‌ای تشکر و قدردانی و از وی برای ارتقاء سطح دانش و تجربیات و آموزش برای هنرجویان و هنرآموزان دعوت کرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حسینی تبار رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان پردیس، ضمن قدردانی از مساعی ارزشمند خیر نیک‌اندیش هاکوپیان برای افزایش بهره‌مندی و زمینه‌سازی برای جذب بیشتر مشارکت‌های مردمی در اداره آموزش و پرورش این شهرستان اعلام آمادگی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار