یکی از شاخص‌های مدیران موفق، تحقق هدف است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ١٩، در جلسه کارگروه مدیران منطقه تحقق بسیاری از اهداف تعلیم و تربیت را وابسته به ایفای نقش خوب مدیران دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۶۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
یکی از شاخص‌های مدیران موفق، تحقق هدف است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ١٩ تهران، جلسه کارگروه مدیران مدارس متوسطه دوم نظری و فحک منطقه با حضور هادی حنیف نیا؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

حنیف نیا در این جلسه با تشریح ویژگی های آموزش و پرورش گفت: گستردگی، پیچیدگی و محدودیت های حاکم بر حوزه کاری مدارس همواره آموزش و پرورش را با مشکلات متعددی مواجه می کند اما همگان معتقدیم که تحقق اهداف تعلیم و تربیت وابسته به ایفای خوب نقش مدیران است، زیرا در میان همه نقش‌هایی که در حوزه تعلیم و تربیت وجود دارد، یکی از پرمحتواترین نقش‌ها، نقش مدیر مدرسه است.
وی یکی از شاخص های مدیران موفق را تحقق هدف دانست و گفت: مدیران مدارس باید همواره مراقبت کنند که در رسیدن به اهداف ترسیم شده مدرسه خویش دچار خطای راهبردی نشوند و دقیقا به همین جهت باید همواره دغدغه پایش اهداف را مدنظر قرار دهند.

حنیف نیا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی دیگر از شاخص های سنجش موفقیت مدیران مدارس در امر راهبری فرایند یاددهی و یادگیری، ارتباط موثر با معلمین، دانش آموزان و اولیای مدارس و عوامل تاثیرگذار در امر مدرسه است که مهمترین ابزار آن بهره گیری از امر گفتگو و رعایت الزامات گفتگو برای حل مشکلات متعدد شکل گرفته در مدرسه است.

در این جلسه که علیرضا پروین نژاد؛ معاون آموزش متوسطه، سجاد جعفری؛ کارشناس مسوول مقطع متوسطه دوم، کارشناس گروه‌های آموزشی، مدیر دبیرستان شهید همت، مدیر هنرستان شهید یارجانی، مدیر دبیرستان اوحدی، مدیر هنرستان نیکان، مدیر پژوهش سرای جوانه، مدیر دبیرستان فاطمه الزهرا، مدیر دبیرستان شهید کلهر و مدیر دبیرستان بعثت حضور داشتند، حاضرین به ارائه نکته نظرات و دغدغه های خویش در خصوص مسائل مدارس اشاره کردند و به تبادل تجربیات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار