سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

دانش‌آموزان سرمایه‌های مهم برای تمدن‌سازی هستند

زاهدان (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت دانش‌آموزان از مهمترین سرمایه‌های کشور برای تمدن‌سازی و تحقق اهداف متصور در گام دوم انقلاب هستند.

کد مطلب: ۱۲۴۷۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان سرمایه‌های مهم برای تمدن‌سازی هستند

حسنعلی میرعبدی در دیدار وزیر آموزش و پرورش با نمایندگان دانش آموزان و تشکل‌های دانش آموزی سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: سند تحول بنیادین و تحول آفرینی در آموزش و پرورش، یکی از دغدغه‌های اصلی در نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه تشکل‌های دانش آموزی ظرفیتی بسیار مهم و موثر برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین در مدارس هستند، افزود: در آموزش و پرورش به دنبال جذب حداکثری دانش آموزان در تشکل‌های مختلف هستیم.

میرعبدی تقویت تشکل‌های دانش آموزی را ضروری عنوان کرد و گفت: دانش آموزان در تشکل هلال احمر برای مدیریت موقعیت‌های بحرانی آماده می‌شوند؛ همچنین اتحادیه انجمن های اسلامی در راستای ارتقای بنیه علمی و دینی دانش آموزان فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: بسیج دانش آموزی در زمینه ایجاد امنیت و آرامش و همچنین حوزه های فکری و اجتماعی؛ و سازمان دانش آموزی نیز در راستای تربیت اجتماعی برای تحول آفرینی در تربیت متعالی دانش آموزان فعالیت می‌کنند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر تحول آفرینی و تربیت نسل متعالی در تراز انقلاب اسلامی تاکید کرده اند، گفت: دانش آموزان از مهمترین سرمایه‌های کشور برای تمدن سازی و تحقق اهداف متصور در گام دوم انقلاب هستند.

میرعبدی افزود: تشکل‌های دانش آموزی بازوان توانمند آموزش و پرورش برای تحقق اهداف متعالی سند تحول بنیادین و تربیت تمام ساحتی در مدارس هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار