ادای احترام نظامی دانش آموزان گیلانی به سردار شهید «قاسم سلیمانی»

رشت (پانا) - دانش آموزان شهرستان فومن با ادای احترام نظامی و منطقه کومله با حضور در مزار شهید سلیمانی و بیت الزهرای استان کرمان بار دیگر با شهید سرافراز وطن تجدید پیمان نمودند.

کد مطلب: ۱۲۴۵۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
ادای احترام نظامی دانش آموزان گیلانی به سردار شهید «قاسم سلیمانی»

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، درمراسم دومین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی، دانش آموزان شهرستان فومن با ادای احترام نظامی و گروه سرود دانش آموزان منطقه کومله با حضور در مزار شهید سلیمانی و بیت الزهرای استان کرمان از راه دور و نزدیک ارادت خود را به ساحت قدسی اش نشان دادند.

در ادامه فعالیت های دانش آموزان گیلان به منظور گرامیداشت دومین سالگرد سردار دلها باید خاطر نشان کرد: تصاویر بی نظیری از مراسم ادای احترام نظامی دانش آموزان فومن به سردار سلیمانی ثبت شد.

دراین مراسم دانش آموزان دبستان شاهد شهدای هدایت پناه با احترام نظامی یاد وخاطره سردار سرافراز را گرامی داشتند و هم پیمان شدند تا آن شهید والامقام را به عنوان الگوه واسوه در مسیر زندگی وآینده خود قرار دهند.همچنین گروه سرود دانش آموزان منطقه کومله با حضور در مزار شهید سلیمانی و بیت الزهرای استان کرمان در وصف این شهید والا مقام به اجرای سرود پرداختند.

شهید سلیمانی به عنوان یک الگوی پرورش یافته تمام ساحتی برای دانش آموزان است و برای نسل های آینده، راه و روشی نو را ترسیم می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار