معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه ۱۴:

انتقال ارزش‌ها، از مهم‌ترین مأموریت‌های حوزه پرورشی و فرهنگی است

تهران (پانا) - معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه ۱۴، انتقال ارزش ها را از مهم ترین مأموریت های حوزه پرورشی و فرهنگی برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
انتقال ارزش‌ها، از مهم‌ترین مأموریت‌های حوزه پرورشی و فرهنگی است

مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا (س)، با حضور محمد عدل لاله؛ معاون پرورشی و تربیت‌ بدنی منطقه ۱۴ و علی ولی زاده؛ مدیر سازمان دانش آموزی منطقه، در دبیرستان عاشوری برگزار شد.

محمد عدل لاله؛ معاون پرورشی و تربیت‌ بدنی منطقه ۱۴، در این مراسم، ضمن تأکید بر جایگاه والای حضرت فاطمه (س)، از وی ‌به عنوان الگوی کامل زن مسلمان یاد کرد و تصریح کرد: همه باید پیرو و رهرو این بانوی گرانقدر باشیم.

وی در این مراسم به تبیین مهم ترین برنامه‌ های حوزه کاری خود پرداخت و انتقال ارزش‌ها و باورهای معنوی به دانش آموزان را از مهم ترین مأموریت های این حوزه برشمرد.

عدل لاله در ادامه به نقش آموزش و پرورش در معرفی شخصیت حضرت فاطمه (س) تأکید کرد: باید ابعاد وجودی و زندگی حضرت فاطمه (س) برای دانش آموزان تبیین شود.

وی در سخنانش به بیان ویژگی های زندگی حضرت فاطمه (س) پرداخت و افزود: از ابعاد کرامتی حضرت زهرا (س) می توان به پارسایی و قناعت به ثروتی اندک و امکاناتی کم اشاره کرد. اما آن چه که بسیار اهمیت دارد، ولایت پذیری حضرت است که سرآمد خصائص دیگر او از قبیل انفاق و اکرام فقرا است.

معاونت پرورشی و تربیت ‌بدنی منطقه ۱۴ خاطرنشان کرد: آنچه که در جامعه امروز از اهمیت بسیاری برخوردار است، اهتمام مردم به زنده نگه داشتن سیره امامان و ائمه است.

وی در پایان از مدیریت، معاونت پرورشی و انجمن اولیای دبیرستان عاشوری تقدیر و تشکر کرد و از عملکرد این آموزشگاه در اجرای برنامه های پرورشی رضایت خود را ابراز کرد.

بازدید از حوزه امتحانات و سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار