دانش‌آموزان ملارد در گفت‌ و گو با پانا:

اردوهای راهیان‌ نور، فراهم‌کننده آشنایی دانش‌‌آموزان با ایثار شهدا است

ملارد (پانا) - از نظر دانش‌آموزان ملاردی، اردوهای راهیان‌نور فرصتی برای مشارکت حداکثری، در کنار هم بودن و نیز آشنایی با رشادت‌ها و مقاومت‌های رزمندگان اسلام است.

کد مطلب: ۱۲۴۴۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای راهیان‌ نور، فراهم‌کننده آشنایی دانش‌‌آموزان با ایثار شهدا است

کرونا که آمد خیلی از مسائل تعلیم و تربیت را تحت تأثیر قرار داد و برنامه‌های آموزشی و پرورشی در فضای مجازی دنبال شد، یکی از برنامه‌های تربیتی دانش‌آموزان، اردوهای راهیان نور بود که اگرچه در فضای مجازی برگزار شد، اما با توجه به اهمیت آن در پرورش روحیه ایثار و مقاومت دانش‌آموزان و ترغیب حس وطن‌دوستی، لازم است با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و امنیت آن‌ها برگزار شود، در ادامه حس تعدادی از دانش‌آموزان را درباره این سفر نورانی می‌خوانید.

فائزه قربانی دانش آموز مدرسه شهید ابراهیم همت ملارد در رابطه با علاقه خود به اردوی راهیان نور گفت: این اردو باعث انسجام گروهی در رفتار و عملکرد دانش‌آموزان می‌شود که رشد تجربی و فکری آنها را پرورش می‌دهد تا با تفکری بازتر به دوران دفاع مقدس نگاه کنند.

محدثه غفاری، دانش‌آموز مدرسه حجاب با تأکید بر اینکه به‌ خاطر حضور پرشور دانش‌‌آموزان فعال، فضای این اردوها مناسب احوالات یک نوجوان است، بیان کرد: بدون شک حضور در این اردو باعث الگوگرفتن از شهدا و تلاش برای ادامه راه آنها خواهد بود؛ همچنین اغلب وجود نمایشگاه‌های دفاع‌مقدس و فضاسازی از آن روزهای جنگ موجب علاقه‌مندی بیشتر دانش‌آموزان می‌شود.

محیا کوهستانی، دانش‌آموز مدرسه آیت‌الله رفسنجانی در مورد اردوهای راهیان نور ادامه داد: این اردوی دانش‌آموزی که مختص دانش‌آموزان است، باعث افزایش اعتماد به نفس در هم‌سالان و همچنین سطح آگاهی آنها نسبت به رشادت‌های شهیدان می‌شود و لازم است توجه بیشتری به این اردوها شود.

خدیجه تاجیک، دانش‌آموز پایه دهم مدرسه شهید همت ملارد نیز افزود: برگزاری این اردوها باعث ایجاد دغدغه و تفکر در ذهن دانش‌آموزان می‌شود تا در دفاع مقدس، آرمان‌های انقلاب‌اسلامی و مسئولیت ما دانش‌آموزان در آینده بیشتر دقت کنیم؛ به نظر من با شرکت در اردوی راهیان‌نور می‌توانیم تجربه‌های جدیدتر و ماندگارتری کسب کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز: اسماء بصری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار