امام جمعه صفادشت:

دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی لازم است با مفاهیم قرآنی آشنا شوند

ملارد (پانا) - امام جمعه صفادشت در اختتامیه طرح ۳۳ روزه روخوانی پایه سوم ابتدایی به اهمیت آشنایی دانش‌آموزان با این کتاب آسمانی و تاثیر آن در زندگی فردی و اجتماعی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی لازم است با مفاهیم قرآنی آشنا شوند

امام جمعه صفادشت طی سخنانی در اختتامیه طرح ۳۳ روزه قرآن پایه سوم ابتدایی در دبستان شیخ فضل‌الله نوری گفت: دوران ابتدایی مهم‌ترین مرحله در راستای شکل‌گیری شخصیت دانش‌آموزان و از حساس‌ترین مقاطع سنی آنان بوده، پس لازم است دانش‌آموزان در این مقطع آشنایی کامل با این کتاب آسمانی داشته باشند.

وی ادامه داد: این دوران بهترین زمان برای انس و دوستی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با متون دینی و قرآن کریم و استفاده از آموزه‌ها و مفاهیم عمیق آن است.

امام جمعه صفادشت بر ضرورت تلاوت روزانه قرآن کریم تأکید کرد و گفت: بسیار خوب است تلاوت آیات قرآنی به صورت مداوم و مستمر باشد تا تاثیر خود را بر روی فرد بگذارد همچنین دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی باید بیشتر با مفاهیم قرآن در زندگی خود آشنا شوند.

وی در رابطه با نقش والدین در تربیت دینی دانش‌آموزان گفت: نقش والدین و خانواده در میزان علاقه‌مندی و توجه دانش‌آموزان به قرآن کریم بسیار حائز اهمیت است، به ویژه آن که رفتار والدین در گرایش فرزندان به مفاهیم دینی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اختتامیه طرح ۳۳روزه روخوانی قرآن پایه سوم در دبستان شیخ فضل‌الله نوری با حضور امام جمعه صفادشت، معاونت پرورشی و تربیت بدنی و دیگر مسئولان و دانش‌آموزان برگزار شد و طی این مراسم از دانش‌آموزان برتر در این طرح تجلیل شد.

خبرنگار: زهرا عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار