مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک؛

لزوم درس آموختن از منش و کردار حاج قاسم

قرچک (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت حضور آحاد مردم در بزرگداشت دهه بصیرت، نشان‌دهنده آگاهی و تجدید میثاق آنان با رهبر انقلاب و سردار سلیمانی است .

کد مطلب: ۱۲۴۳۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
لزوم درس آموختن از منش و کردار حاج قاسم

رضا داورزنی در گرامیداشت هفته بصیرت گفت: دهه بصیرت میثاق امت، دانش آموزان و فرهنگیان با ولایت است، حضور آحاد مردم در این مراسم نشاندهنده بصیرت و آگاهی و تجدید میثاق آنان با رهبرانقلاب و سرادر سلیمانی است.

داورزنی افزود: سردار سلیمانی یکی از فرماندهان بزرگ ایران اسلامی است که اکنون میان مردم سردار دلها، لقب گرفته است.

وی درباره جایگاه سردار گفت: آن چیزی که ایشان را شاخص کرده نسبت به همه‌ شهدا و به ویژه شهدای حرم که به عنوان سید الشهدا مدافع حرم بودند، همه کارش برای خدا و مردم بود اخلاص و از خودگذشتگی که ایشان از خودش در این دوران دفاع مقدس و پس از دفاع مقدس داشت‌، او عزیز همه ملت بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک ادامه داد: به اعتقاد من هر کسی در هر جایی، هر لباسی و در هر شغلی می‌تواند یک سردار سلیمانی باشد، به شرطی که شاخص هایی که ایشان داشتند را هم باید داشته باشند. شاخص هایی مانند برای خدا کار کردن، از خود گذشتگی که داشتند و واقعا مردم و میهن اسلامی را بسیار دوست داشتند.

داورزنی در پاسخ به خبرنگاری در مورد توصیه به دانش آموزان گفت: توصیه من به همه دانش آموزان و همچنین خودم این است که همه ما از منش، مرام، رفتار و کردار حاج قاسم تاسی بگیریم. که این تاسی یعنی تاسی از ائمه، حاج قاسم سلیمانی واقعا به اهل بیت ارادت خاصی داشت و تمام زندگی‌شان از اهل بیت سرمشق بود.

خبرنگار: معصومه تاجیک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار