مراسم 9 دی در بوشهر برگزار شد

بوشهر (پانا) - در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور مسئولان مختلف استان بوشهر مراسم 9 دی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
مراسم 9 دی در بوشهر برگزار شد

در این مراسم معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح، آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر، مسئولان استانی، شهرستان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

در این مراسم سردار سنایی راد اظهار کرد: پاسداشت 9 دی بیانگر حضور حماسی مردم در صیانت از نظام جمهوری اسلامی و حمایت از ولایت است.

وی گفت: در این روز بار دیگر مردم با مقام عظمای ولایت میثاق مجدد بستند. حضور اقشار مختلف مردم در صحنه های دینی و سیاسی کلیه ترفندهای دشمان اسلام را خنثی کردند.

سنایی راد افزود: دشمنان با هجمه های رسانه ای بیگانگان کوشیدند تا ولایت تنها بماند، اما قشرهای مختلف مردم مومن و متقی و ولایت مدار وارد صحنه مبارزه جدی با عناصر بیگانه شدند و آنها را وادار به تسلیم کردند.

سنایی راد خاطرنشان کرد: امت اسلامی فرزندانی مانند حاج قاسم سلیمانی را تربیت می کنند که با عشق به اسلام و ولایت همواره خود را آماده شهادت می کنند.

سنایی راد تصریح کرد: خداباوری، ولایت مداری، مردمداری و انقلابی گری از ویژ گی های شهید سلیمانی بود و همین ویژگی ها وی را جهانی کرد.

وی گفت: شهید سلیمانی یک فرد نیست، بلکه یک مکتب و تفکر است و امروز وظیفه ما بازخوانی این مکتب است.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر نیز گفت: یکی از جلوه های حضور مردم بوجود آوردن 9 دی است که برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسانده اند.

وی افزود: پاسداشت 9 دی نشان‌دهنده شکست دشمنان است.

محمدی زاده گفت: حضور همیشگی مردم در حمایت از ولایت و ایستادگی اقشار مختلف مردم در برابر حرکت های نفاق انگیز دشمنان درس بزرگی به آنان داده است. ما همواره قدردان این مردمان ولایت مدار هستیم.

وی تصریح کرد: شهادت شهید سلیمانی الگوی مقاومت و پایداری در برابر دشمنان اسلام است. نسل آینده می آموزد که از مکتب شهید سلیمانی درس بسیاری را فرا گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار کرد: حضور مردم در این مراسم نشان از لبیک گفتن به رهبر معظم انقلاب اسلامی است. زیرا مردم در کنار رهبر انقلاب و نظام اسلامی قرار دارند و برای دفاع از انقلاب اسلامی همواره آماده هستند.

حجت الاسلام یوسف جمالی گفت: اخلاص و جهاد برای خدا، شجاعت، ساده زیستی، پاکدستی، رعایت احترام و ادب، انقلابی گری و ایثار و از خودگذشتگی از ویژگی های شهید سلیمانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار