کاظمی: شهید سلیمانی دارای شاخصه‌های منحصر به فردی است

اساسی‌ترین مأموریت در نظام تعلیم و تربیت، انتقال ارزش‌های انقلابی، دینی، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است

تهران (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت آموزش و پرورش، محل اصلی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

کد مطلب: ۱۲۴۳۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: شهید سلیمانی دارای شاخصه‌های منحصر به فردی است

علیرضا کاظمی در آیین معارفه مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این که در آستانه نهم دیماه؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت هستیم، گفت: حماسه نهم دیماه یکی از حساس ترین برهه‌های تاریخ انقلاب است، زیرا دشمن با تمام توان فضا را فتنه انگیز و فتنه آلود کرد، اما به لطف حضور آگاهانه، مقتدرانه و ولایت‌مدار همه مردم، مثل همه زمان های قبل این توطئه خنثی شد و برگ زرین دیگری در افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران رقم خورد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خاطر نشان کرد: در آستانه شهادت سید شهدای مدافع حرم، اسطوره بی‌نظیر و بی‌بدیل و مالک اشتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که دل همه دوست داران نظام را به درد آورد، هستیم.

کاظمی اظهار کرد: شهید سلیمانی دارای شاخصه های منحصر به فردی است که مقام معظم رهبری در جمع بندی اندیشه‌ها، گفتار، رفتار و مجاهدت های خالصانه او مکتب شهید سلیمانی را به کار برده است پس مهمترین رسالت آموزش و پرورش ترویج مکتب شهید سلیمانی در مدارس و جامعه است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: اساسی ترین و بالاترین مأموریت ما در نظام تعلیم و تربیت، انتقال ارزش های انقلابی، انتقال ارزش‌های دینی، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است.

کاظمی با بیان این که امروز در مواجهه با جبهه نرم دشمن هستیم، بیان کرد: کرمان در خط مقدم توسعه و ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی است و این مسئله بسیار مهم و اساسی است که باید به آن فکر کنیم و برنامه ریزی لازم را داشته باشیم.

وی با اشاره به اجرای جشنواره علمدار در راستای ترویج مکتب شهید سلیمانی گفت: جشنواره علمدار به عنوان یک جشنواره بزرگ در سطح کشور است که دبیرخانه این جشنواره کشوری در استان کرمان است.

کاظمی با بیان این که محل اصلی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در نظام تعلیم و تربیت است، گفت: معلمان افسران پیشرفت و توسعه کشور هستند و دانش آموزان امروز در خط مقدم مواجهه با حملات دشمن قرار دارند امروز همه باید به کمک به آموزش و پرورش بیاییم.

بر پایه این گزارش ؛ طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، رضا رضایی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار