نسل سوم نیازمند الگوی مناسب انقلابی برای شناساندن مسیر درست است

تهران (پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت جامعه امروز نیازمند الگوسازی برای نسل جدید و سوم انقلاب در جهت شناساندن مسیر درست، روشن و پرورش انسان‌هایی است که سکاندار عرصه‌های مختلف کشور در آینده خواهند بود.

کد مطلب: ۱۲۴۳۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
نسل سوم نیازمند الگوی مناسب انقلابی برای شناساندن مسیر درست است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی، آئین غبارروبی مزار سردار دلها با حضور رئیس اداره انجمن و اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان به صورت پخش زنده و ارتباط مستقیم با حضور نورعلی عباسپور مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش، سید مجتبی هاشمی مدیرکل آموزش و پرورش ،یوسف بهارلو معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع و محمد تیمورزاده رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

در حاشیه این مراسم سید مجتبی هاشمی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی و نقش ارزشمند ایشان در تحولات سیاسی، اجتماعی منطقه گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی و سرعت انتقال اطلاعات و اخبار و اشاعه فرهنگهای مختلف، نسل جوان و نوجوان ما در معرض خطراتی است که همواره سد راه تربیت انقلابی و اسلامی است.

وی بیان کرد: جامعه امروز نیازمند الگوسازی برای نسل جدید و سوم انقلاب در جهت شناساندن مسیر درست و روشن و پرورش انسان‌هایی است که سکاندار عرصه‌های مختلف کشور در آینده خواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: وظیفه مهم و خطیر آموزش و پرورش، معرفی و ترویج سبک زندگی و منش اخلاقی شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و گنجاندن آن در کتب درسی برای دانش‌آموزان و همچنین خانواده‌های آنها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار