گازگرفتگی در یک مجتمع مسکونی با 30 مصدوم

زنجان (پانا) - رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت انتشار گاز دی اکسید کربن موجب مسمومیت 30 نفر ازساکنین مجتمع احرار نیکان در بلوک‌های یک و دو شد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
گازگرفتگی در یک مجتمع مسکونی با 30 مصدوم

به گزارش مشرق، مجید امیرفضلی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان اظهار کرد: در پی اعلام انتشار گاز دی‌اکسید کربن در آپارتمان‌های احرار نیکان واقع در پونک نیروهای سازمان آتش‌نشانی از ایستگاه ۳ در محل حاضر شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به اعزام ۷ نیروی سازمان به محل حادثه در حوالی ساعت ۲۱ یکشنبه شب گفت: نیروها پس از حضور در محل متوجه شدند که به علت سهل‌انگاری صورت گرفته و عدم استفاده از دودکش از صبح یکشنبه ساکنین مجتمع احرار نیکان بلوک یک و دو دچار سردرد و تهوع شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه علت وقوع حادثه انتشار گاز دی‌اکسید کربن از راکت مجتمع بوده است، افزود: همین موضوع موجب مسمومیت ۲۰ تا ۳۰ نفر از ساکنین شده بود.

امیرفضلی با اشاره به اینکه خروج زانویی دودکش موجب وقوع این حادثه شده بود، گفت: از شهروندان می‌خواهیم در فصل سرد سال نکات ایمنی را در این موارد رعایت کنند تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار