معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد:

معاونان پرورشی در مدارس، سکاندار و مبلغ ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه 6 مشهد در کارگاه آموزشی معاونین و مربیان پرورشی متوسطه ناحیه ۶ و کارگاه آموزشی مربیان پیشتاز این ناحیه گفت معاونین پرورشی در مدارس سکان دار و مبلغ ارزش های اسلامی و انقلابی هستند.

کد مطلب: ۱۲۴۲۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
معاونان پرورشی در مدارس، سکاندار و مبلغ ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند

مهدی خلیلی در این مراسم که بیش از ۱۵۰ مربی از نیروهای پرورشی ناحیه۶ آموزش و پرورش مشهد حضور داشتند، گفت: ما در جمعیت دانش آموزی ناحیه ۶ از دانش آموزانی بسیار مستعد و علاقمند در فعالیت های قرآنی، فرهنگی هنری و سازمانی برخوردار هستیم و در این خصوص در سال گذشته توفیقات ارزشمندی در مراحل مختلف مسابقات استانی و کشوری کسب کردیم. معاونین پرورشی در مدارس سکان دار و مبلغ ارزش های اسلامی و انقلابی هستند.
وی دانش افزایی و آشنایی با ابزارهای روز فرهنگی و همچنین ارتباط صمیمانه با دانش آموزان را از ابزارهای کاری مربیان پرورشی دانست و گفت: ما در حوزه پرورشی، تفاوتی بین مدارس دولتی یا غیردولتی وجود ندارد.
کار یک مربی پرورشی و سازمانی جذب کردن و شناسایی استعداد دانش آموزان و کمک کردن به آنها برای انجام فعالیت های اجتماعی و فرهنگی است.
وی بیان کرد: در جشنواره فرهنگی و هنری ناحیه۶ سه سال رتبه اول استان و کشور را کسب کرده است. همچنین سازمان دانش آموزی ناحیه۶ در پویش های مختلف استانی و کشوری از جمله پویش کمک های مومنانه، سپاس مربی و سپاس معلم صاحب عناوین متعددی شده است.
در این مراسم محمدکاظم درودی مدرس کشوری پشتازان سازمان دانش آموزی ضمن بیان دستورالعمل جدید فعالیت های سازمان دانش آموزی به آموزش مربیان پیشتاز پرداخت.
خبرنگار پانا: ملیکا اکبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار