کارشناس عترت و قرآن آموزش و پرورش رودهن:

نشست آنلاین معاونین و مربیان پرورشی آموزش و پرورش رودهن

رودهن(پانا)- مردم به عنوان قوی ترین استراتژی بازدارندگی در برابر توطئه‌های دشمن محسوب می شوند.

کد مطلب: ۱۱۸۶۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست  آنلاین معاونین و مربیان پرورشی  آموزش و پرورش رودهن

زینب اشکور کیایی کارشناس عترت و قرآن آموزش و پرورش اداره رودهن از برگزاری جلسه آنلاین معاونین و مربیان پرورشی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری و آشنایی همکاران پرورشی با بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری و پاسخ به پرسش‌های همکاران، جلسه‌ای آنلاین در فضای مجازی شاد با حضور حجت الاسلام آقایی، امام جمعه موقت دماوند و رییس سازمان تبلیغات اسلامی رودهن برگزار شد.

او خاطرنشان کرد: در این برنامه حجت الاسلام آقایی در رابطه با بیانیه مقام معظم رهبری مبنی بر گام دوم افزود: این بیانیه درباره سبک اسلامی در ابعاد گوناگون زندگی است و ادامه داد، شرکت در انتخابات به معنای تازه کردن یک دوره هشت ساله است که این به نفع همگان است و همچنین استراتژی بازدارندگی مردم به عنوان قوی‌ترین استراتژی کشور است.

حجت‌الاسلام آقایی تصریح کرد: هر اندازه کشور از نظر سیاسی و دفاعی به قدرت رسیده باشد اما حضور مردم در عرصه انتخابات از قوی‌ترین استراتژی و بازدارندگی در برابر توطئه‌های دشمن محسوب می‌شود.

کارشناس عترت و قرآن آموزش و پرورش اداره رودهن تأکید کرد: همچنین مقررشد که برای همکاران شرکت کننده در این دوره ۸ ساعت ضمن خدمت درنظر گرفته شود.

خبرنگار دانش‌آموز: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار