مسئول خبرگزاری پانا هرمزگان:

دوره تکمیلی آموزش مدرسین کشوری خبرگزاری پانا برگزار شد

هرمزگان(پانا)- مدیر مسئول خبرگزاری پانا هرمزگان از برگزاری دوره تکمیلی تربیت مدرس کشوری خبرگزاری پانا در هرمزگان از طریق ویدئو کنفرانس توسط سازمان دانش‌آموزی کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
دوره تکمیلی آموزش مدرسین کشوری خبرگزاری پانا برگزار شد

علی سلیمی مسئول خبرگزاری پانا استان با اعلام این خبر افزود: صبح امروز سه شنبه ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰ دوره تکمیلی یکروزه تربیت مدرس کشوری توسط سازمان دانش‌آموزی کشور از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد و ۸ نفر از مدرسین خبر پانای استان در این دوره شرکت نمودند.

وی خاطر نشان کرد: مدرسین خبر استان هرمزگان که پیش از این دوره مقدماتی آموزش مدرسی را در سه حوزه خبرنویسی، گزارش نویسی و مصاحبه با موفقیت گذرانده و گواهی دوره را دریافت کرده بودند، امروز با گذراندن دوره تکمیلی تربیت مدرس، پس از شرکت در آزمون (کار عملی) گواهینامه مدرسی کشوری تکمیلی خود را از خبرگزاری پانای سازمان دانش آموزی کشور دریافت خواهند کرد.

این مسئول همچنین یاد آور شد: این دوره ها در راستای تحقق اهداف عالی آموزش و پرورش و بسته تحولی خبرگزاری پانا برگزار میگردد که در این راستا دانش آموزان بیشتری در سال جاری بعنوان خبرنگار جذب و توسط مدرسین آموزش خواهند دید.

وی در پایان از همکاری های صمیمانه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان، رئیس سازمان دانش آموزی استان و سایر همکارانشان تشکر و قدردانی کرد و برای آنان آرزوی سلامتی و تندرستی نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار