اختتامیه بیست و ششمین کنگره سراسری قرآن کریم ویژه مدارس سمپاد

بجنورد (پانا) - معاونت پرورشی و فرهنگی بجنورد اعلام کرد از سه شهرستان بجنورد، اسفراین و شیروان ۵۹ اثر در دو رشته مفاهیم و قرائت قرآن به استان ارسال شده که از این تعداد ۱۲ اثر به مرحله کشوری راه یافتند.

کد مطلب: ۱۲۴۰۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه بیست و ششمین کنگره سراسری قرآن کریم ویژه مدارس سمپاد

در ابتدای مراسم مهدی مودی مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی گفت: هر چقدر آموزش و پرورش را با مسائل اعتقادی گره بزنیم بیمه شده ایم و خروجی ما بیمه می‌شود. افتخار می کنیم مسلمان و شیعه هستیم.
وی با بیان اینکه باید ولایت مداری سرلوحه کار قرار گیرد گفت: در مقابل شهدا و ایثارگران باید به وظایفمان عمل کنیم و مجموعه آموزش و پرورش باید دانش آموزان را حمایت کنند و با مراجع و دستگاه هایی که در این زمینه مسئولیت دارند همکاری کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش تعلیم و تربیت را تمام ساحتی دانست و گفت: در این مسیر هر چقدر بتوانیم کار می کنیم و محدودیت اعتبار نداریم. اولویتمان باید در این مسیر قرار بگیرد.

در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین نوری امام جمعه بجنورد قرآن را کتابی شفادهنده خواند که الفاظ و کلمات آن حتی بر روی در و دیوار نیز تاثیر خود را بر روی انسان می گذارد.

وی در ادامه اظهار کرد: کار قرآنی کردن در مرحله اول برای خود فرد و سپس برای خانواده و بعد جامعه مفید است. انسانی که با قرآن مانوس باشد کمتر به دنبال خلاف می رود. در زمینه قرآن بسیار کم کار شده است. قصه های قرآن را اگر به شکل فیلم و کلیپ بسازیم بهتر در قوه خیال تاثیر می گذارد.

در پایان مراسم، دلاور آوازه معاون پرورشی و فرهنگی بجنورد ضمن آرزوی موفقیت روزافزون برای مهمانان مراسم و دانش آموزان با اعلام نتایج برتر به همراه دیگر مسئولین از دانش آموز برتر این دوره از مسابقات تجلیل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار