معاون سوادآموزی استان گیلان خبر داد:

کسب رتبه برتر کشوری سوادآموزان استان در مسابقه فرهنگی راز موفقیت

رشت (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کردسوادآموزان استان گیلان موفق به کسب رتبه برتر کشوری در مسابقه فرهنگی راز موفقیت شدند.

کد مطلب: ۱۲۴۰۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر کشوری سوادآموزان استان در مسابقه فرهنگی راز موفقیت

به گزارش روابط عمومی نهضت سوادآموزی استان گیلان، معاون سوادآموزی استان گفت: همه ساله سازمان نهضت سوادآموزی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، مسابقه انشانویسی با محوریت شعار سال برگزار می کند.

کارشناس ترویج سوادآموزی گفت: سازمان نهضت سوادآموزی به عنوان یک مجموعه فرهنگی در کنار آموزش سواد به مخاطبان خود، به منظور توسعه و تقویت فرهنگ عمومی جامعه و ارتقا سطح آگاهی آنان برنامه ها و مسابقات مختلفی را در طول سال برگزار می کند.

محمدی افزود: در سال گذشته مسابقه فرهنگی راز موفقیت با محوریت شعار سال با شرکت 1955 نفر از سوادآموزان دوره انتقال استان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد؛ پس از بررسی دسته نوشته ها در دبیرخانه استانی و ارسال آثار برتر به سازمان، دست نوشته دو نفر از شرکت کنندگان به نام صغری یوسف پور از منطقه رودبنه و امین محبی از منطقه رحمت آباد به عنوان منتخب کشوری برگزیده شد و از سوی معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سوادآموزی مورد تقدیر قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار