مدیر سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان:

فعالیت‌های گروهی تشکیلات پیشتازان باعث ایجاد نشاط و شادابی در مدارس می‌شود

شهر قدس (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جلسه آموزشی و توجیهی مربیان و معاونین پرورشی پیشتاز آموزش و پرورش شهرستان قدس که با هدف آشنایی با دلایل ‌‌‌ بازمهندسی تشکیلات پیشتازان برگزار شد، بر ایجاد نشاط و شادابی مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های گروهی تشکیلات پیشتازان باعث ایجاد  نشاط و شادابی  در مدارس می‌شود

ابوالحسن قلی‌زاده، مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران در این جلسه دلایل بازمهندسی در تشکیلات پیشتازان را برای معاونان و مربیان پرورشی این منطقه تشریح کرد و گفت: یکی از دلایل بازمهندسی تشکیلات پیشتازان نیاز سازمان به تغییر و تحولات متناسب با شرایط، علم روز و فرهنگ جامعه است که باید متناسب با علوم، امکانات، مقتضیات زمان و دانش روز،‌ به روز شوند.

وی گفت: یکی دیگر از دلایل اصلی تغییر و بازمهندسی در تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی، تاکید رهبر فرزانه انقلاب برای استفاده از امکانات و ساخته و نوآوری‌های کشور و بومی‌سازی و بروزرسانی اسناد است.

قلی‌زاده افزود: هدف سازمان دانش‌آموزی تربیت اسلامی و فردی و اجتماعی و رشد کمالات انسانی، اخلاقی، خودباوری و ایمان به فرهنگ خودی است که در فعالیت‌های جمعی و گروهی تشکیلات پیشتازان باعث نشاط در مدارس می‌شود.

وی گفت: نمادها و نشانه‌ها اثرگذار هستند و لازم است در تشکیلات پیشتازان نمادها و نشانه‌هایی که نمایانگر هویت ملی و مذهبی کشور ما هستند را داشته باشیم که متناسب با اهداف است.

در ادامه جلسه سفیران باز مهندسی تشکیلات پیشتازان منطقه به تشریح و آموزش مرحله به مرحله بازمهندسی تشکیلات پیشتازان پرداختند.

خبرنگار دانش‌آموز :طاها علی محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار