معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد:

بازمهندسی اصول پیشتازان مطابق با نیاز روز جامعه دانش‌آموزی است

یاسوج (پانا) - معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد بازمهندسی اصول و فرایند اجرایی پیشتازان مطابق با مبانی اسلامی و نیاز روز جامعه دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۱۲۴۴۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
بازمهندسی اصول پیشتازان مطابق با نیاز روز جامعه دانش‌آموزی است

حبیب مهدی پور، در جلسه توجیهی بازمهندسی اصول و فرایند اجرایی پیشتازان که با حضور مربیان و معاونین پرورشی مدارس شهرستان بویراحمد برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت و ایام شهادت شهید سلیمانی اظهار کرد: اولین جرقه تشکیل پیشتازان حدود 50 سال قبل توسط سفیر اسپانیا در ایران زده شد.

وی افزود: روند فرایند و محتوای فعالیت های پیشتازان که بیشتر ماهیت قبل از انقلابی داشت تا سال ۹۵ ادامه داشت تا اینکه در این سال مقام معظم رهبری در جلسه ای که داشتند تاکید کردند که سازمان دانش آموزی باید از این رویکرد و محتوا خارج شود، بر همین اساس مسئولین سازمان دانش آموزی طی ساعت ها جلسات کارشناسی و با توجه به مبانی اسلامی و نیاز روز جامعه دانش آموزی تغییراتی را تحت عنوان باز مهندسی اصول و فرایندهای اجرایی پیشتازان را ایجاد کردند.

مهدی پور گفت: طبق همین تغییرات دستورالعمل جشنواره زمستانه شاد که ایام دی ماه و بهمن ماه زمان اجرایی آن است تهیه و به شهرستان و مناطق ارسال شده، در این جشنواره برای دانش آموزان و مربیان پیستاز از منزل تا مدرسه برنامه های مختلفی پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اکران فیلم مرد نقره ای برای دانش آموزان، مربیان و اولیاء گفت: تفاهم نامه ای با عوامل و تهیه کننده این فیلم و حوزه هنری با سازمان دانش آموزی منعقد شده که بر اساس آن تماشای این فیلم برای دانش آموزان با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می شود.

معاون فعالیت سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: انتظار می رود مدیران و معاونین پرورشی مدارس شرایط لازم را با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا فراهم کنند تا دانش آموزان به همراه خانواده این فیلم را نظاره کنند.

مهدی پور تاکید کرد: دیدن این فیلم فقط جنبه سرگرمی ندارد و حدود ۶۰ درصد آموزش های شما مطابق با شرایط بازمهندسی در آن به نمایش گذاشته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار