صنعت‌ کشور از دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای‌ کمک بگیرد

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای ‌گفت درهای ۳۴۰۰ کارگاه و آزمایشگاه دانشگاه فنی و حرفه ای در سراسر کشور به روی صنعت باز است و خواهشمندیم صنعت کشور برای تامین نیروی انسانی و پژوهش‌ و فناوری های خود از دانشگاه‌ فنی‌وحرفه‌ای ‌کمک بگیرد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
صنعت‌ کشور از دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای‌ کمک بگیرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای، ابراهیم صالحی عمران صبح امروز ۲۲ اذرماه، در افتتاحیه کارگاه‌های مشترک آموزشی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و شرکت ایساکو که در سازمان مرکزی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای‌ برگزار شد ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری اظهار کرد: سوال عمده‌ای که درباره دانشگاه مطرح‌ می‌شود این است که کارآمدی دانشگاه به چه چیزی بستگی‌ دارد و عملکرد دانشگاه با چه‌ چیزی سنجیده‌ می‌شود. در پاسخ به این سوال عامل زمان اهمیت بسیاری دارد زیرا هنوز گاهی اوقات در ارتباط بین آموزش، دانشگاه و جامعه در زمان گذشته به سر می‌بریم.

وی افزود: هم اکنون در زمانی هستیم که صحبت از نسل‌های کارآفرینی دانشگاه است و بحث‌های زیادی در این خصوص وجود دارد. قاعدتا فهم زمان و درک مسائل روز و اتفاقات آتی می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای عنوان‌کرد: طبیعی است که در نسل‌های جدید کارآفرینی و ارتباط با جامعه بسیار مهم است و دیگر کارآمدی و کیفیت عملکرد دانشگاه با معیارهای درون دانشگاه سنجیده‌ نخواهد شد. امروزه کیفیت آموزش دانشگاه در ارتباط مداوم با بیرون آن تضمین می‌شود و این نکته‌ای است که سیاستگذاران ما از آن غافل هستند. نتیجه‌گرایی و پیامدهای دانشگاه بسیار مهم است و دیگر تعداد فارغ‌التحصیلان اهمیت چندانی ندارد.

صالحی‌عمران‌ تصریح کرد: طی نامه‌ای به وزیر صنعت و معدن درخواست شد بین بخش دولتی، خصوصی و صنایع کوچک و متوسط با یکدیگر ارتباط مستمر برقرار شود. همچنین درهای ۳۴۰۰ کارگاه و آزمایشگاه دانشگاه فنی و حرفه ای در سراسر کشور به روی صنعت باز است و خواهشمندیم صنعت کشور برای تامین نیروی انسانی و پژوهش‌ و فناوری های خود از دانشگاه‌ فنی‌وحرفه‌ای ‌کمک بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار