آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای از روز دوشنبه

تهران (پانا) - ثبت‌نام پذیرفته شدگان نهایی رشته های تحصیلی بر اساس سوابق تحصیلی دوره های کاردانی نظام جدید و کارشناسی ناپیوسته (مرحله تکمیل ظرفیت) دانشگاه فنی و حرفه ای از روز 13 بهمن ماه آغاز می شود.

کد مطلب: ۱۱۵۸۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای از روز دوشنبه

به گزارش دانشگاه فنی و حرفه‌ای، به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت بهمن ماه 1399 در رشته های مختلف تحصیلی دوره های کاردانی نظام جدید و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه فنی و حرفه ای که براساس سوابق تحصیلی ( معدل دیپلم یا معدل دوره کاردانی) پذیرفته شده اند، می رساند؛ جهت ثبت نام قطعی یا پیش ثبت نام از روز دوشنبه مورخ 13 بهمن، میتوانند به یکی از روش های زیر، اقدام کنند.

1- پذیرفته شدگان بومی هر شهرستان/استان با رعایت کامل مفاد دستورالعملهای بهداشتی و با در دست داشتن مدارک مورد نیاز که در سایت دانشکده/آموزشکده محل قبولی درج شده است، می توانندبه صورت حضوری نیز به محل قبولی مراجعه کنند.

2- کلیه پذیرفته شدگان غیر بومی و یا پذیرفته شدگان بومی در شهرستان/استانهایی که دارای وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی هستند، می توانند از طریق ورود به سامانه پیش ثبت نام مجازی دانشگاه به آدرس: register.tvu.ac.ir برای ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

بدیهی است در صورت ضرورت، در خصوص نحوه تکمیل فرایند ثبت نام این دانشجویان در اطلاعیه‌های بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

در ضمن، کلیه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت (تمامی عزیزانی که از طریق مراجعه حضوری و یا از طریق سامانه مجازی برای ثبت نام اقدام می‌کنند)، می بایست اطلاعات تکمیلی را از طریق سایت دانشکده/آموزشکده محل قبولی خود کسب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار