همایش تجلیل از معلمان و دانش‌آموزان پژوهشگر استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت هر جامعه‌ای برای دستیابی به توسعه پایدار و پیشرفت در عرصه‌های مختلف نیاز به توجه کردن به مقوله پژوهش دارد .

کد مطلب: ۱۲۳۸۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از معلمان و دانش‌آموزان پژوهشگر استان بوشهر برگزار شد

به گزارش پانا، علی موحدی با تبریک فرار رسیدن هفته پژوهش گفت: با همت بلند معلمان و تلاش‌گران عرصه تعلیم و تربیت پس از دو سال وقفه در آموزش حضوری، هزار و ۵۰۰ مدرسه از ۲ هزار مدرسه استان آموزش‌های حضوری خود را از یک تا ۵ روز در هفته آغاز کرده‌اند.

موحدی افزود: امید داریم سال آینده مسیر به گونه‌ای هموار شود که دانش آموزان به دور از کرونا از آموزش‌های حضوری بیشتر بهره‌مند شوند.

او گفت: هر جامعه ای برای دستیابی به توسعه پایدار و پیشرفت در عرصه های مختلف نیاز به توجه کردن به مقوله پژوهش دارد .

موحدی افزود: اگر آموزش‌ها پژوهش محور شود یادگیری در پرتو آن طولانی‌تر از آن چیزی خواهد شد که تا پیش از این بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در حوزه اقدام پژوهشی ۱۴۰ اثر به دبیر خانه استانی ارسال شده بود که در هر رشته ۳ اثر برگزیده شد.

موحدی گفت : از ۸۶ پایان نامه ارشد فرهنگیان سه اثر انتخاب شده است و ۸۴ تالیف کتاب نیز از سوی آنها صورت گرفته که ۳ مولف برتر امروز معرفی می‌شوند.

موحدی اظهار کرد: برای سال ۱۴۰۰ اولویت‌های پژوهشی را از شهرستانها و معاونت‌های اداره کل دریافت کردیم که ۱۴ اولویت برگزیده شده و در اختیار شهرستانها و مناطق قرار گرفته است تا بر مبنای آن پژوهش‌ها انجام شود.

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: برای دستیابی به توسعه پایدار در زمینه پژوهش باید به موضوع سخت افزار، نرم افزار و نیروی انسانی توجه کنیم.

غلامرضا دانشفر افزود: کمبود نیروی انسانی و هزینه بالای پژوهش و کمبود اعتبار در این حوزه از جمله مشکلاتی است که با آن روبرو هستیم.

در این همایش از معلمان و دانش‌آموزان پژوهشگر استان بوشهر تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار