تلفیق درس با بازی؛ روش معلم خوش ذوق خلخالی

تهران (پانا) - حامد جمالی، معلم خوش ذوقی است که در دبستان میرزای شیرازی شهرستان خلخال به تدریس مشغول است. فیلم‌های روش تدریس این معلم در فضای باز و روی درب‌های اتومبیل در دنیا مطرح شده است. این معلم با هزینه شخصی اقدام به زیباسازی مدرسه کرده است.

کد مطلب: ۱۲۳۷۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تلفیق درس با بازی؛ روش معلم خوش ذوق خلخالی

حامد جمالی، معلم جوان دبستان میرزای شیرازی شهرستان خلخال از توابع اردبیل، در اقدامی تحسین برانگیز محیط مدرسه را رنگ آمیزی و زیباسازی کرد.

وی هدف از انجام این کار را جذاب کردن محیط مدرسه و تشویق دانش‌آموزان به کسب و علم عنوان کرد. هزینه‌های این کار با سرمایه شخصی ایشان و با همکاری خیرین صورت گرفته است.

جمالی در گفت‌و‌گو با پانا در خصوص فعالیت‌های خود و نحوه تدریس به دانش‌آموزان، اظهار کرد: «زمانی که به مدرسه آمدم دیدم که محیط مدرسه بی روح و دارای بافتی قدیمی است. بر همین اساس مدرسه را رنگ آمیزی کردیم که این موضوع موجب شادابی بچه‌ها شد.»

وی افزود: «امروز به ۱۲ دانش‌آموز چند پایه تدریس می‌کنم. بازی را با درس تلفیق کردم تا درس برای بچه‌ها کسل کننده نباشد که خوشبختانه بازخورد خوبی نیز گرفتم. حتی با شیوع کرونا نیز کلاس‌های ما حضوری بود.»

جمالی در خصوص مشکلاتشان نیز گفت: «مدارس ما هوشمند نیستند و به اینترنت دسترسی نداریم. آنچه که در کتاب‌های درسی آمده با زیرساخت‌ها کاملا متفاوت است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار