برگزاری افتتاحیه مسابقات قرآن، عترت و نماز در جلگه رخ

جلگه رخ (پانا)- افتتاحیه چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در جلگه رخ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری افتتاحیه مسابقات قرآن، عترت و نماز در جلگه رخ

افتتاحیه چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در جلگه رخ، با حضور رئیس آموزش و پرورش جلگه رخ، بخشدار و جمعی از مسئولین منطقه برگزار شد.

محمود قهار، رئیس آموزش و پرورش جلگه رخ در خصوص این مسابقات گفت: آموزه های قرآنی با مردم جلگه رخ عجین شده است و این منطقه سرشار از استعدادهای قرآنی است که وظیفه ماست آنها را شناسایی کنیم و تلاش کنیم تربیت دانش آموزان، تربیت قرآنی و اسلامی باشد.

قهار افزود: به همت همکاران حوزه پرورشی،خانواده ها و تلاش چشمگیر دانش آموزان، منطقه جلگه رخ بین 47 منطقه استان، با وجود محرومیت ها و جمعیت دانش آموزی، نسبت به مناطق برخوردار مشهد و شهرستان ها، از نظر کسب مقام های مختلف حوزه پرورشی و تربیت بدنی رتبه 13 را دارد.

حبیب برند معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش جلگه رخ در رابطه با نحوه برگزاری مسابقات گفت: با دعوت از اساتید منطقه و شهرستان، برنامه ریزی شده است تا ضمن تقویت استعدادهای قرآنی منطقه، دانش آموزان را برای حضور در مسابقات مرحله استانی آماده کنیم. همچنین از ابتدای سال جاری تحصیلی با ایجاد گروه های خاص قرآنی در شبکه شاد و کلاس‌های حضوری، آموزش های ویژه قرآنی برای دانش آموزان مشتاق و مستعد ارائه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار