برگزاری آزمون پایانی توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی از آزمون پایانی دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز در 11 رشته مسابقاتی به مدت 4 روز خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آزمون پایانی توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، حسین شادکام، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آزمون پایانی داوران مسابقات قرآن، دوره توانمندسازی عترت و نماز به صورت عملی و در فضای مجازی در حال برگزاری است.
وی افزود: آزمون پایانی دوره در دو قسمت کتبی و عملی برنامه ریزی شده، که در قسمت عملی شرکت کنندگان از سراسر کشور تعداد سه اجرای دانش آموزی را که بصورت پخش زنده در کانال این دوره (کانال مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان) بارگزاری می شود؛ به داوری پرداخته و پس از ثبت امتیازات و نگارش نکات لازم، نمرات و فرم داوری را ارسال می کنند.
وی ادامه داد: پس از اجرای آزمون عملی در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه 27 تا 29 دی ماه، شرکت کنندگان در آزمون کتبی پایانی در روز پنجشنبه 30 دی ماه 1400 بر اساس محتوای مطرح شده در جلسات آموزشی شرکت خواهند کرد.
گفتنی است؛ چهارمین دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز از 11 آذرماه سال جاری تا 12 دی ماه بصورت مجازی برگزار شده است و در حدود 10 هزار همکار فرهنگی در این دوره از مباحث و اطلاعات آن بهره برداری کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار