مراسم کلنگ‌زنی مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در منطقه احمدآباد مستوفی

اسلامشهر (پانا) - مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد مدرسه ۶ کلاسه خیرساز شهرستان اسلامشهر با اعتبار ۴ میلیارد تومان و در مدت ١٢ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد مطلب: ۱۲۳۷۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مراسم کلنگ‌زنی مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در منطقه احمدآباد مستوفی

مجید پیروان، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی مدرسه ۶ کلاسه خیرساز و مشارکتی که در منطقه احمدآباد مستوفی شهرستان اسلامشهر برگزار شد، در گفت و گو با پانا اظهار کرد: «این واحد آموزشی با مبلغ یک و نیم میلیارد تومان آورده خیر و مشارکت ٢ و نیم میلیارد تومان سهم دولت و در مجموع ۴ میلیارد تومان در مدت ١٢ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: این واحد آموزشی از طرف خانواده مرحوم نعمت‌الله زمانیان احداث خواهد شد و به نام این پدر مرحوم نامگذاری می‌شود.

پیروزان تصریح کرد: در این مراسم سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، هیئتی از حوزه مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، اعضاء مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان اسلامشهر، امام جماعت، شهردار شورای شهر و دهیاران روستای احمدآباد مستوفی نیز حضور داشتند.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: در این مراسم مقرر شد، ادارات کل آموزش و پرورش، مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران، نوسازی مدارس استان تهران و جامعه خیرین مدرسه‌ساز اسلامشهر با توجه به حضور بیش از ۹۲ هزار دانش‌آموز در این شهرستان جهت ساخت فضاهای استاندارد آموزشی در آینده همکاری مستمر داشته باشند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار