یک نویسنده اهل قرچک در گفت‌وگو با پانا:

موفقیت در نویسندگی نتیجه کتاب خواندن و بالا‌بردن سطح مطالعه است

قرچک (پانا) - نویسنده و استعدادیاب شهرستان قرچک موفقیت نویسندگان را در کتابخوانی دانست و گفت هر چه یک نوقلم مطالعه بیشتری داشته باشد، نویسنده تواناتری خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۳۵۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت در نویسندگی نتیجه کتاب خواندن و بالا‌بردن سطح مطالعه است

رمضان صادقی‌مقدم، جانباز نویسنده و استعداد‌یاب شهرستان قرچک در گفت‌ و گو با پانا تصریح کرد: «به عنوان استعداد‌یاب در حوزه نویسندگی به مدارس مراجعه می‌کنم و با شناسایی دانش‌آموزان علاقمند به این رشته آنان را راهنمایی و فوت و فن نویسندگی را به آنان آموزش می‌دهم.»

وی افزود: «نویسندگان جوان و پرتلاش بسیاری هستند که با کوشش فراوان داستان‌های زیبا می‌نویسند اما راهکار چاپ داستان‌هایشان را نمی‌دانند و من به عنوان یک نویسنده استعدادیاب این موضوع را تا به اندازه‌ای رفع کردم و تمام تلاشم را می‌کنم تا به نوقلمان توجه بیشتری شود.»

این استعدادیاب شهرستان قرچک بیان کرد: «طرح استعدادیابی نویسندگان در شهرستان قرچک از تاریخ ۱۳۹۸/۹/۱ در حال اجراست و تاکنون نیز ادامه دارد. شهرستان قرچک دانش‌آموزان مستعد زیادی در زمینه نویسندگی دارد. در طرح استعدادیابی نویسندگی برخی به صورت فردی و برخی به صورت گروهی شرکت کردند که کتاب‌های آنها هم‌اکنون در نوبت چاپ قرار دارد.»

صادقی‌مقدم اظهار کرد: «هدف من از این‌کار کشف استعداد‌های بالقوه دانش‌آموزان است؛ زیرا همه دانش‌آموزان ما ذاتا هنرمند و نویسنده و خلاق هستند و ما قصد داریم یک روزنه برای تشویق آنها برای پژوهش و نوشتن ایجاد کنیم.»

وی تصریح کرد: «من موفقیت نوقلمان و نویسندگان جوان را در کتابخوانی و بالا بردن مطالعه آنان می‌دانم و از نظر من هر چه یک نوقلم مطالعه بیشتری داشته باشد، نویسنده توانا‌تری خواهد بود. همچنین با دقت به دنیای پیرامونشان توجه کنند و تحقیق و پژوهش زیادی انجام دهند.»

خبرنگار دانش‌آموز: ستایش پالیزوان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار