استاندار قزوین:

ضرورت هم‌افزایی دستگاه‌ها برای پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی

قزوین (پانا) - استاندار قزوین بر ضرورت افزایش هم‌افزایی دستگاه‌ها برای پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت هم‌افزایی دستگاه‌ها برای پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی

محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین، در جلسه شورای آموزش پرورش استان گفت: افزایش هم افزایی دستگاه ها برای پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی در دستور کار باشد.

وی افزود: مهمترین وظیفه حاکمیت آموزش و پرورش است، بخشی از مشکلات آموزش و پرورش متاثر از سایر موارد اجتماعی است و در بخشی دیگر مشکلات آموزش و پرورش به دلیل رفتارها و تصمیمات نادرست مدیریتی است.

اعلایی بیان کرد: آسیب دیدن عدالت آموزشی در کشور موضوع مهمی است که باید در این زمینه تلاش های بیشتری صورت گیرد.

استاندار قزوین گفت: مغفول ماندن حوزه پرورش در آموزش و پرورش خود عاملی برای افزایش آسیب های اجتماعی است که در این راستا تصمیمات بسیار نادرست در حوزه آموزش و پرورش گرفته شده است.

اعلایی تاکید کرد: مردم با یک امیدی این دولت را برای اصلاح اساسی برخی مغفولات انتخاب کرده اند، بنابراین کارشناسان خبره حوزه آموزش به این موضوعات بپردازند و تغییرات لازم را صورت دهند.

وی افزود: مردم از دولت به دنبال عدالت آموزشی هستند، موضوع پرورش از درخواست‌های مردم از دولت سیزدهم است.

استاندار در ادامه گفت: در حوزه پرورش نگرانی هایی داریم که عدم تدبیر درست در استفاده از ظرفیت های مردمی در حوزه پرورش عامل افزایش آسیب ها شد که در این راستا باید خانواده ها از آسیب های اجتماعی باخبر شوند و مراقبت های کافی را داشته باشند.

اعلایی در ادامه تاکید کرد: مدیران آموزشی اصلح در سیستم های آموزشی انتخاب شده و از افراد با انرژی، جوان، مسلط، مقید به مسولیت استفاده شود و در انتخاب مدیران مدارس، دقت شود.

استاندار در پایان یادآور شد: در حوزه آسیب های اجتماعی، دستگاه های اجرایی به صورت هماهنگ در کنار یکدیگر در این حوزه ورود کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار