فرماندار اسلامشهر:

از نظرات نخبگان در زمینه مقابله با معضلات و آسیب‌های اجتماعی استفاده شود

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر تاکید کرد از نظرات نخبگان در زمینه مقابله با معضلات و آسیب‌های اجتماعی باید استفاده شود.

کد مطلب: ۱۲۱۹۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
از نظرات نخبگان در زمینه مقابله با معضلات و آسیب‌های اجتماعی استفاده شود

جلسه شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان اسلامشهر به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه، مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در سخنانی با اشاره به تعدد مراکز تصمیم‌گیر در حوزه مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی اظهار کرد: در حوزه مسائل مربوط به جوانان بویژه در زمینه فرهنگ‌سازی و مقابله با ناهنجاری‌ها باید یک راهکار عملیاتی اصولی، تخصصی و کارشناسی‌شده با هدف نجات افراد آسیب‌دیده از بزه‌های اجتماعی داشته‌باشیم.

رئیس شورای ورزش شهرستان با بیان اینکه بسیاری از دستگاه‌های اداری، قضائی، انتظامی و... در حوزه موضوعات اجتماعی مسئولیت‌هایی برعهده دارند که باید به درستی این وظایف احصاء و اجرایی شود، افزود: در زمینه مقابله با معضلات و آسیب‌های اجتماعی باید از نظرات نخبگان این حوزه نیز استفاده شود.

فرماندار اسلامشهر در ادامه ضمن موافقت با پیشنهاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهت کسب میزبانی مسابقات المپیاد ورزشی غرب استان تهران تصریح کرد: مکاتبات لازم با استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران جهت اخذ مجوز میزبانی این المپیاد انجام خواهد شد.

در ادامه این نشست پیام نظر، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر پس از ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در نیمه نخست سال جاری، تکمیل پروژه‌های نیمه‌ تمام اداره ورزش، کلنگ زنی و آغاز احداث خانه جوان در هفته تربیت‌‌بدنی و ثبت نخستین سمن رسمی شهرستان به نام پیشگامان نشاط‌ آور خیراندیش جهت فعالیت اجتماعی همسان با گروه‌های جهادی را از جمله برنامه‌های مهم این اداره عنوان کرد.

خبرنگار:حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار