معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش:

هدف گروه‌های نظارتی حصول اطمینان از اجرای مطلوب مصوبات شورای عالی است

تهران (پانا) _ معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت همه تلاش در دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش، تسهیل روند تعلیم و تربیت و رفع موانع، کاستی‌ها و محدودیت‌های مصوبات شورای عالی در مرحله اجراست.

کد مطلب: ۱۲۳۴۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
هدف گروه‌های نظارتی حصول اطمینان از اجرای مطلوب مصوبات شورای عالی است

به گزارش روابط عمومی شورای عالی آموزش و پرورش، احمدرضا دوراندیش، معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش اظهار کرد: در راستای نظارت بر حسن اجرای مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش، گروههای نظارتی دبیرخانه شورای عالی تاکنون از استان‌های لرستان، البرز و شهرتهران بازدید کرده اند و در ادامه این بازدیدها از استانهای فارس، بوشهر، کهکلیویه و بویراحمد، هرمزگان، همدان، شهرستانهای استان تهران و ... بازدید خواهند نمود.

وی افزود: در این بازدیدها، گروه‌های نظارتی، نحوه اجرای مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش از جمله: نحوه ارائه خدمات آموزشی تربیتی مدارس در دوره بیماری های واگیردار، آئین نامه گروه های آموزشی و اساسنامه دوره پیش دبستانی مورد بررسی قرار می دهند.

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اهداف نظارت بر حسن اجرای مصوبات شورای عالی ادامه داد: حصول اطمینان از اجرای مطلوب و مطابق با انتظارات پیش بینی شده، شناسایی نقاط قوت، موانع، محدودیت ها، نارسایی ها و مشکات اجرای مصوبه، جلوگیری از انحراف مصوبات در مسیر اجرایی شدن و ارائه راه حل های اصلاحی برای کمک به بر طرف کردن مسائل و مشکلات اجرایی و بازنگری و اصلاح مصوبات از جمله مهم ترین اهداف گروه های نظارتی دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش از استانهاست.

دوراندیش تصریح کرد: رصد مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش از زمان تدوین تا مرحله اجرا یکی از وظایف مدیریت نظارت و ارزشیابی دبیرخانه شورای عالی است.

وی اضافه کرد: بوسیله این نظارت ها از میزان کارآیی و اثربخشی مصوبات شورای عالی اطمینان حاصل کرده و برای ارتقای نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف برنامه ریزی لازم انجام می شود.

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در پایان گفت: همه تلاش ما در دبیرخانه شورا عالی آموزش و پرورش رفع موانع ، کاستی ها و محدودیت های مصوبات شورای عالی در مرحله اجراست تا روند آموزش و پرورش فرزندان این مرز و بوم تسهیل شده و بهبود پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار