اینفانتینو تماشاگر ویژه دیدار ایران و عراق؛ هدف اصلی سفر رئیس فیفا چیست؟

تهران (پانا) - رئیس سوئیسی فدراسیون جهانی فوتبال در حالی قرار است برای تماشای دیدار ایران و عراق به تهران سفر کند که حضور زنان در ورزشگاه می‌تواند یکی از مهم‌ترین موارد مورد بررسی او باشد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
اینفانتینو تماشاگر ویژه دیدار ایران و عراق؛ هدف اصلی سفر رئیس فیفا چیست؟

سرانجام قرار است دیدار تیم‌های ملی ایران و عراق در انتخابی جام جهانی با حضور تماشاگران برگزار شود، دیداری که کسب 3 امتیاز در آن به معنی قطعی شدن صعود ایران به جام جهانی 2022 قطر است.

از اطراف فدراسیون فوتبال شنیده می‌شود که سفر جوانی اینفانتینو به ایران در ماه بهمن قطعی شده و رئیس فیفا به رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده است که برای تماشای دیدار تیم ملی فوتبال ایران به تهران سفر خواهد کرد و تماشاگر دیدار تیم‌های ملی ایران و عراق در ورزشگاه آزادی و با حضور بدون محدودیت هواداران خواهد بود.

در این میان با توجه به تاکید فدراسیون جهانی فوتبال و شخص اینفانینو به حضور زنان در ورزشگاه به صورت غیر گزینشی، گفته می‌شود یکی از مواردی که رئیس فیفا در سفر خود به تهران قصد بررسی میدانی آن را دارد حضور غیر گزینشی زنان در ورزشگاه آزادی است که می‌تواند آزمون بزرگی برای بازگشت میزبانی به فوتبال ایران در سطح باشگاهی هم باشد.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در انتخابی جام جهانی با اعلام فدراسیون جهانی فوتبال، 7 بهمن در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار