اعلام جزئیات برگزاری جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران

تهران (پانا) - سی‌امین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران، ۲۲ آذر ماه با معرفی ۴۱ عضو هیات‌علمی، دانش‌آموخته و پژوهشگر برگزیده در محل تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۳۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
اعلام جزئیات برگزاری جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، محمدرضا نقوی، مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت پژوهشی دانشگاه تهران در حاشیه چهارمین نشست شورای اجرایی سی‌امین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران، گفت: در این دوره جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران، ۴۱ برگزیده در سه بخش اعضای هیأت علمی، دانش‌آموختگان و کارشناسان برتر معرفی و تقدیر می‌شوند.

وی افزود: برگزیدگان شامل ۶ استاد پیشکسوت، ۷ عضو هیأت علمی برجسته، ۸ عضو هیأت علمی نمونه، ۷ عضو هیأت علمی جوان، ۵ دانش‌آموخته دکتری، ۳ دانش‌آموخته مقطع کارشناسی‌ارشد و سه کارشناس برتر دانشگاه تهران و همچنین ۲ عضو هیأت علمی برگزیده از دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌شوند.

دکتر نقوی درباره معیارهای انتخاب این برگزیدگان، اظهار کرد: دانشکدگان و دانشکده‌های دانشگاه تهران تا اول آبان ماه مهلت داشتند تا تعدادی از اعضای هیأت علمی، دانش‌آموختگان کارشناسی‌ارشد و دکتری و همچنین کارشناسان پژوهشی خود که در یکسال اخیر و بر اساس آئین‌نامه‌های موجود دارای شاخص‌های کمی و کیفی برتری در حوزه پژوهشی و فناوری بوده‌اند را به معاونت پژوهشی دانشگاه معرفی کنند.

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت پژوهشی دانشگاه تهران ادامه داد: شورای پژوهشی دانشگاه تهران نیز اعضای هیأت علمی، دانش‌آموختگان و کارشناسان معرفی‌شده از سوی دانشکدگان و دانشکده‌های دانشگاه تهران را بر اساس آئین‌نامه‌های انتخاب برگزیدگان جشنواره پژوهش و فناوری مورد بررسی و در مقام قیاس قرار داد و در نهایت ۴۱ برگزیده برای سی‌امین دوره جشنواره انتخاب شد.

به گفته وی، همزمان با سومین روز از هفته پژوهش و فناوری امسال، اساتید، دانش‌آموختگان و کارشناسان برتر دانشگاه تهران در حوزه پژوهش و فناوری با اهدای جوایز و تندیس، معرفی و تقدیر می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار