طرح زمستانی هلال‌احمر در 14 پایگاه استان زنجان آغاز شد

زنجان (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، از آماده‌باش تیم‌های امداد و نجات زمستانی در 14 پایگاه‌ و 8 پست امداد و نجات خبر داد و گفت طرح زمستانی این جمعیت از نخستین روز آذر ماه تا 25 اسفند سال جاری اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۳۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح زمستانی هلال‌احمر در 14 پایگاه استان زنجان آغاز شد

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، سید قاسم موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در طرح زمستانی هلال احمر 14 پایگاه ثابت و موقت به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات امدادی به مسافران و رانندگان عبوری از جاده‌های استان فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر این پایگاه ها، 8 پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان‌های خرم دره، ابهر، خدابنده، زنجان، ماهنشان، ایجرود و طارم در استان زنجان فعال است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: روزانه 55 نفر پرسنل هلال احمر و 120 امدادگر و نجاتگر در پایگاه ها و پست های امداد و نجات شبانه روزی آماده پاسخگویی به حوادث هستند.

موسوی همچنین اظهار کرد: زمستان امسال 3 پایگاه موقت امداد و نجات به منظور ارتقای سطح پاسخگویی سریع و مناسب به حوادث و سوانح احتمالی و ضرورت ارائه خدمات بهینه امداد و نجات در کیلومتر 8 و 68 جاده ترانزیت زنجان - ابهر و کیلومتر 13 جاده ترانزیت زنجان -میانه فعال شده است.

وی یادآوری کرد: آمبولانس، خودروی نجات، خودروی کمک دار امداد و سایر ماشین آلات امدادی، چند منظوره و بالگرد نیز برای طرح امداد و نجات زمستانی مجهز شده است.

موسوی تاکید کرد: برای اسکان موقت در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک در جاده های استان زنجان در مساجد و مکان های از قبل پیش بینی شده با هماهنگی مدیریت بحران استان نیز انجام خواهد شد.

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار