نشست معاونین پرورشی شهرستان پیشوا با نویسنده برترحوزه کودک

پیشوا (پانا) - معاونین و مربیان پرورشی مدارس آموزش و پرورش شهرستان پیشوا و آموزگاران مدارس شاهد با محقق و نویسنده حوزه تعلیم‌ و تربیت کودکان به گفتگو نشستند.

کد مطلب: ۱۲۳۱۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست معاونین پرورشی شهرستان پیشوا با نویسنده برترحوزه کودک

ویژه برنامه زنگ دانایی و نشست با حضور غلامرضا حیدری ابهری نویسنده و محقق حوزه تعلیم و تربیت کودکان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در محل سالن ولایت آموزش و پرورش شهرستان پیشوا برگزار شد.

در این برنامه که سعید تاجیک مدیر آموزش و پروش، مهدی ارگی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، عابده مرادی مسئول امور شاهد و ایثارگران حضور داشتند، معاونین و مربیان پرورشی و آموزگاران مدارس شاهد با غلام‌رضا حیدری در خصوص چگونگی تربیت دانش‌آموزان گفتگو کردند.

سعید تاجیک‌ در ابتدای جلسه با اشاره به هفته کتاب و کتاب‌خوانی اظهار کرد: با افزایش میزان مطالعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی جامعه به سمت توسعه و پیشرفت حرکت می‌کند و رسالت مربیان پرورشی و معلمان تلاش در این زمینه است.

وی ادامه داد: خانواده بهترین نقطه آغاز کتاب‌خوانی است و اگر اولیاء دانش‌آموزان کتاب بخوانند و مطالعه داشته باشند، بچه‌ها به سمت کتاب و‌ کتاب‌خوانی سوق داده‌ می‌شوند.

در ادامه این نشست غلام‌رضا حیدری ابهری گفتگوی خود را با معرفی کتاب آغاز کرد و افزود: تربیت، باغبانی است و در کار تربیتی نباید انتظار کوتاه مدت داشت بلکه باید کار مداوم انجام داد تا اثرگذار باشد.

وی با اشاره به نقش مربیان در تربیت گفت: برای تاثیر تربیتی اول باید انس و ارتباط ایجاد شود. میزان انس یک مربی با بچه‌ها هر چه بیشتر باشد، اثرگذاری مطلوب‌تری ایجاد می‌کند.

حیدری در این نشست که به صورت گفتگو محور و پرسش و پاسخ در حوزه مسائل تربیتی و به ویژه تربیت توحیدی برگزار شد، به سوالات حاضرین پاسخ داد.

خبرنگار: رضا نظری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار