رونمایی از کتاب «یک لقمه ریاضی» در پیشوا

پیشوا (پانا)- به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی شهروندان و کتاب‌دوستان پیشوایی شاهد رونمایی از کتاب «یک لقمه ریاضی» بودند.

کد مطلب: ۱۲۳۳۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از کتاب «یک لقمه ریاضی» در پیشوا

آیین رونمایی از کتاب «یک لقمه ریاضی» اثر عابده مرادی از فرهنگیان شهرستان پیشوا با حضور سعید تاجیک مدیر آموزش و پرورش، مهدی ارگی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، محمد هداوند معاون آموزشی، امیرحسین طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد، معصومه یوسفی، عضو شورای شهر و مسئول کمیسیون فرهنگی و جمعی از فرهنگیان و دانشجومعلمان در سالن ولایت آموزش و پرورش برگزار شد.

سعید تاجیک در این مراسم گفت: حضور فرهنگیان در عرصه تألیف کتاب مایه مباهات است و می‌تواند به عنوان یک الگوی عملی در ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی باشد.

وی افزود: برگزاری جشنواره معلمان مولف و معلمان هنرمند فرصت بسیار خوبی برای حضور معلمان و فرهنگیان در این بخش‌ها است.

سید مجتبی طباطبایی ویراستار نیز در این مراسم با بیان تجربه‌ای از حضور خود در کلاس‌های درس گفت: معلمان هر چه بیشتر در زمینه نوشتن و تجربه نگاری فعال باشند اثر الگویی و تربیتی آن در جامعه ملموس خواهد بود و همکارانی که دارای تجربه معلمی کمتری هستند می‌توانند از این تجارب استفاده کنند.

در پایان این مراسم از کتاب «یک لقمه ریاضی» اثر عابده مرادی نویسنده و پژوهش‌گر شهرستان پیشوا رونمایی شد. عابده مرادی دارای ۷ اثر در زمینه‌های مختلف است.

خبرنگار: رضا نظری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار