تشریح برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان

تهران (پانا)- معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به جلسه هماهنگی سفر استانی آیت‌الله رییسی به زنجان که به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد گفت پس از هماهنگی با ۲۵ دستگاه مختلف برنامه‌های رئیس‌جمهور در این سفر به تصویب رسید که بخشی از آن‌ها از پیش تعیین شده و بخشی سرزده خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۳۱۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
تشریح برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، صولت مرتضوی تصریح کرد: برنامه‌ها در حوزه‌های زیربنایی مثل صنعت و معدن، بهداشت و درمان، برنامه‌های فرهنگی و آموزشی و در حوزه‌های آب، خاک و کشاورزی و همچنین اشتغال خواهد بود.

معاون اجرایی رئیس جمهور مصوبات این سفر را چند دسته خواند و گفت: بخشی پروژه‌های نیمه تمام است که نیاز به تامین و تزریق منابع دارد و در این گونه موارد تلاش می‌شود ظرف دو الی سه سال پروژه‌ها با در نظر گرفتن در بودجه ۱۴۰۰، ۱۴۰۱، ۱۴۰۲ و بعضا ۱۴۰۳ تامین اعتبار شود.

مرتضوی ادامه داد: برخی دیگر پروژه‌های اشتغالزایی و صنعتی بزرگ است که نیاز به منابع بانکی دارد که در همین راستا با بانک‌های عامل به توافق رسیدیم که برای صنعتی درشت مقیاس تسهیلات موردنظر تامین شود.

وی افزود: در بخش اشتغال‌های کوچک و زودبازده هم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و صندوق کارآفرینی امید برنامه ریزی کنند.

معاون اجرایی رئیس جمهور در خصوص حوزه مسکن که به حوزه شهری و روستایی تفکیک شده است گفت: در بخش مسکن شهری عمدتا بخش خصوصی به همراه وزارت راه و شهرسازی عهده دار خواهند بود و در بخش مسکن روستایی هم بنیاد مسکن و نهاد‌های امدادی مثل کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان امام کار را در دست خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار