دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های آذربایجان شرقی:

بهداشت و درمان جزو اولویت های بانکی استان است

تبریز(پانا)- دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های آذربایجان شرقی اولین‌های بانکی در استان را ارتقای رفاه اجتماعی،حمایت از اقشارمحروم و بهداشت و درمان دانست.

کد مطلب: ۱۲۳۰۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
بهداشت و درمان جزو اولویت های بانکی استان است

به گزارش روابط عمومی کمیسیون هماهنگی بانک های آذربایجان شرقی، نشست مشترک دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های آذربایجان شرقی و مدیران دانشگاه علوم پزشکی تبریز با هدف بررسی روش های افزایش همکاری بین بخشی برگزار شد.

عادل غلامی، دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای آذربایجان شرقی در این دیدار گفت: انتصاب جدید در ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز باتوجه به تجارب ارزشمند و سابقه درخشان دکتر نقی پور نوید بخش ارتقای بهداشت و درمان استان است.

وی ادامه داد: باهدف حمایت از بهداشت و درمان در استان همکاری تنگاتنگی با مسئولان بهداشت ودرمان و مدیریت ارشد استان داشته ایم و این مهم جزو اولویتهای ما بوده است.

رئیس بانک ملی استان گفت: آماده ایم تا تفاهم نامه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی تبریزباهدف حل مشکلات بانکی کارکنان ،اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی داشته باشیم.

وی بیان کرد: با فعال شدن کارگروه های مشترک شاهد تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی و همکاری بیشتر خواهیم بود.

بهمن نقی پور، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این جلسه با بیان اینکه بانک ملی به عنوان قدیمی ترین و بزرگترین بانک کشور خدمات گسترده ای داشته است ،گفت: به عنوان یک شهروند از این خدمات گسترده قدردانی می کنم و در حال حاضر نیز با بانک ملی استان همکاری گسترده ای داریم.

وی ادامه داد: در راستای همکاری بیشتر و حل مشکلات کمیته ای مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی و بانک ملی تشکیل و موضوعات مطرح شود.

جنتی معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم در این جلسه گفت: این دانشگاه۲۰ هزار نفر کادر و هیات علمی همچنین دانشجو دارد و انتظار داریم در زمینه پرداخت تسهیلات مسئولان بانک ملی حمایت بیشتری داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار