فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛

امنیت پایدار، خط قرمز سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است

قزوین(پانا)-فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین گفت امروز سپاه پاسداران بیش از هر زمان دیگری در پاسداشت خون فرمانده شهید خود، سردار حاج قاسم سلیمانی، با چشم‌های تیزبین مراقب امنیت پایدار کشور است.

کد مطلب: ۱۲۲۹۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
امنیت پایدار، خط قرمز سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است

سرهنگ علی رضا حیدری گفت: امروز سپاه پاسداران بیش از هر زمان دیگری در پاسداشت خون فرمانده شهید خود، سردار حاج قاسم سلیمانی، با چشم های تیزبین مراقب امنیت پایدار کشور است و این پیام ما به تمام جهان است که امنیت پایدار ملی میهن اسلامی، خط قرمز سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین گفت: نیروهای مسلح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوهای نظامی ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که گرچه هر یک ویژگی های سازمانی و ماموریت خاص خود را دارند، اما هر دو ارکان امنیت ملی، مدافع موجودیت کشور و نظام سیاسی و نگهبان عزت ملی محسوب می شوند.

وی بیان کرد : امنیت ملی پایدار از حیاتی ترین اهداف و منافع کشور بوده که توسط نیروهای مسلح کشور قابل تامین و تحفیظ است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در ادامه اظهار کرد: یکی از عوامل مهم تاثیرگذار بر امنیت ملی در شرایط حاکم بر مملکت و منطقه، وحدت و هم افزایی نیروهای مسلح است. ناامنی های موجود در چند سال اخیر در خاورمیانه موجب شد تا موقعیت سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران در منطقه بر خلاف میل ایالات متحده آمریکا بیش از پیش تقویت گردد.

سرهنگ حیدری با اشاره به فرهنگ شهادت طلبی بعنوان یکی از مولفه های اقتدار ملی کشور عنوان کرد: مهمترین و اصلی ترین پشتوانه اقتدار ملی ما تمسک به فرهنگ اصیل اسلامی و فرهنگ راه گشای شهادت طلبی درمکتب اسلام است. فرهنگی که با اهدای بیش از ۲۰۰ هزار شهید و دهها هزار جانباز و آزاده و ایثارگر، به رهبری امام خمینی در این کشور نهادینه شده است.

وی افزود: به بیان دیگر، می توان گفت زمینه های مختلفی، اقتدار ملی را می سازند. اما پایه اساسی اقتدار، اقتدار معنوی ناشی از تمسک به اسلام عزیز است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه اقتدار انقلاب اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در تعاریف خود از اقتدار انقلاب اسلامی و ملت ایران در سطح جهان می فرمایند: ملت ایران به برکت تمسک به اسلام و قرآن و ارزش های اسلامی، در سطح جهان اقتدار پیدا کرده است. انقلاب اسلامی نشان دادکه اسلام می تواند به یک ملت، سرافرازی و عزت بدهد، ملت را از زیر بار فشار و تحمیل بیگانگان نجات بدهد و از حالت تحقیری که بر آن ملت تحمیل کرده اند، بیرون بکشد ...می تواند به یک ملت قدرت دفاع از خود ببخشد.

سرهنگ حیدری اضافه کرد: امروز پشتوانه اقتدار ملی ما از چهارچوب مرزهای جغرافیایی کشور عبور کرده و موجب تحولات بسیاری در جهان و منطقه علی الخصوص خاور میانه گردیده است. به طوری که با تبعیت و الگوگیری از این انقلاب و اقتدار، محور مقاومت در منطقه شکل گرفته و هیمنه پوشالی آمریکا و هم پیمانانش شکسته شده است.

وی با اشاره به اقدام پلیدانه آمریکا در دزدی اخیر در آبهای خلیج فارس و اقتدار سپاه در پاسخ به این دست اندازی ها بیان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران فقط در خاک سرزمینی نیست بلکه این اقتدار، آسمان و آبهای میهن اسلامی را نیز پوشش می دهد به طوری که در طرفه العینی ناو پیشرفته آمریکایی که به دنبال دزدی وارد آبهای سرزمینی میهن اسلامی شده بود توسط قایق های نیروی دریایی سپاه پاسداران مغلوب شد و صحنه فرار مفتضحانه این ناو دریایی پیشرفته از دست قایق های سپاه پاسداران، صحنه ماندگاری را خلق کرد و آمریکای غاصب و هم پیمانانش را در چشم جهانیان و مقابل رسانه های دنیا به خوارترین نیروی عالم مبدل ساخت.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین اظهار کرد: امروز سپاه پاسداران بیش از هر زمان دیگری در پاسداشت خون فرمانده شهید خود، سردار حاج قاسم سلیمانی، با چشم های تیزبین مراقب است تا هر توطئه به تمامیت ارضی میهن اسلامی را در نطفه خفه کند و این پیام ما به تمام جهان است که امنیت ملی میهن اسلامی، خط قرمز سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار