درس آمادگی دفاعی برای دانش آموزان جذاب تر شود

قزوین (پانا)- جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: ارائه و اثربخشی درس آمادگی دفاعی در مدارس را با استفاده از خلق شیوه ها و روش‌های هنرمندانه برای دانش آموزان جذاب تر کنیم.

کد مطلب: ۱۰۹۹۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
درس آمادگی دفاعی برای دانش آموزان جذاب تر شود

سرهنگ عباس برزگر درجلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قزوین گفت: کشور در 40 سال گذشته با تمامی توطئه های استکبار جهانی حرکت رو به جلو داشته که عملکرد معلمان در تمامی این شرایط نقشی برجسته بوده و این قشر توانسته است به رسالت معلمی خویش به نحو شایسته ای عمل کنند.

وی افزود: ارائه و اثربخشی درس آمادگی دفاعی در مدارس را با استفاده از خلق شیوه ها و روش‌های هنرمندانه برای دانش آموزان جذاب تر کنیم که نیاز است نسبت به این موضوع در خصوص ارتقای شاخص های منابع انسانی متخصص و محتوای آموزشی با کیفیت اقداماتی انجام گیرد.

جانشین سپاه قزوین، با یادآوری دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک الگوی قابل استفاده در محتوای این درس، گفت: باید از طریق دبیرانی که توانمندی ارائه و پرداختن به آن همه رشادت ها، ایثار و از خودگذشتگی ها را دارند، دوران دفاع مقدس برای نوجوانان تبیین شود تا بتوانیم انسان‌هایی مومن و معتقد آماده برای دفاع پرورش دهیم که رسیدن به این امر تنها با آموزش های عملی و تاکتیک ها به دست نمی‌آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار