پرونده بورس پای وزیر اقتصاد را به مجلس باز کرد

تهران (پانا) - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر اقتصاد در صحن علنی هفته آینده مجلس برای توضیح درباره وضعیت بورس خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
پرونده بورس پای وزیر اقتصاد را به مجلس باز کرد

سیدالبرز حسینی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با استناد به اصل 3 قانون اساسی، گفت: ارتباط تجاری و اقتصادی با همسایگان مرزی امری ضروری است و برای توسعه کشور، ارتباط با سایر کشورها از جمله نیازهای اقتصادی ایران محسوب می‌شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ضمن اینکه باید در روند واردات و صادرات تسهیل‌سازی شود، انتظار می‌رود که به مسائل اقتصادی داخلی کشور از جمله بحث بورس توجه جدی صورت گیرد در واقع بورس تبدیل به کوره پول‌سوزی شده است و اموال مردم از بین رفته است.

وی ادامه داد: همچنین کنترل افزایش قیمت‌ها نیازمند تحرک ویژه از سوی تیم اقتصادی دولت است چرا که در حال حاضر بدون توجه به مکانیزمی قیمت پراید به 180 میلیون تومان رسیده است و زندگی مردم برای تامین نیازهای اولیه تحت فشار قرار گرفته است.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این اخطار قانون اساسی گفت: رسیدگی به بورس یکی از درخواست‌های مردم ایران است و هفته آینده در جلسه علنی مجلس وزیر اقتصاد توضیحاتی خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار