بازدید رئیس سازمان زندان ها از کانون اصلاح و تربیت اهواز

تهران (پانا) - رئیس سازمان زندان‌ها در آخرین برنامه از سفر سه روزه خود به استان خوزستان با حضور در کانون اصلاح و تربیت اهواز از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید و با تعدادی از مددجویان و کارکنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید رئیس سازمان زندان ها از کانون اصلاح و تربیت اهواز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها واقدامات تامینی و تربیتی کشور، محمدمهدی حاج محمدی در سومین روز سفر به استان خوزستان در کانون اصلاح و تربیت این استان حضور یافت.

وی در این بازدید از برنامه های ترسیم شده به منظور بازسازی سراسری و ارتقاء کیفیت و کارایی این موسسه کیفری برای نگهداری و اصلاح و تربیت مددجویان ابراز خرسندی کرد و گفت: وجود اماکن مناسب و استاندارد پیش زمینه اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی در زندان ها و مراکز تامینی و تربیتی است.

رئیس سازمان زندان ها گفت: در اولویت‌های ترسیمی سال دوم مدیریت سازمان که در راستای سیاست های تحول و تعالی نظام قضایی کشور تبیین و ابلاغ شده است، جایگاه اقدامات فرهنگی و هنری و رویکردهای علمی و کارشناسی در راستای جذب حداکثری مددجویان به برنامه های تغییر رفتار و تقویت و عمق بخشیدن کیفی به فرایندهای اصلاحی و تربیتی، بسیار پر رنگ دیده شده است.

وی ادامه داد: از مجموع ۱۲ اولویت تبیینی تحت عنوان گام دوم توسعه و کارایی نظام زندانبانی، ۱۰ موضوع مستقیم یا ماهیتاً به حوزه اقدامات فرهنگی و بازپروری و توانمندسازی زندانی اشاره دارد.

حاج محمدی در این بازدید با کارکنان و مددجویان این مرکز گفت‌وگو و به سوالات آنان پاسخ داد.

در این بازدید پژمان پروین مدیر کل زندان های خوزستان گزارشی از اقدامات گسترده عمرانی به منظور ارتقاء کارایی، بهسازی، بازسازی و زیباسازی سراسری این موسسه کیفری ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار