حمله داعش به جنوب کرکوک؛ 4 غیر نظامی کشته و زخمی شدند

تهران (پانا) - تروریست‌های داعش به جنوب استان کرکوک حمله کردند که در پی آن ۲ غیرنظامی کشته، دو نفر زخمی و یک نفر نیز ناپدید شده است.

کد مطلب: ۱۲۲۶۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
حمله داعش به جنوب کرکوک؛ 4 غیر نظامی کشته و زخمی شدند

منابع خبری عراقی از حمله گروه تروریستی داعش به منطقه العباسیه واقع در جنوب استان کرکوک خبر دادند. کانال تلگرامی صابرین نیوز گزارش داد که در پی این حمله، دو غیر نظامی کشته، دو نفر زخمی و یک نفر نیز ناپدید شده است.

عناصر داعش به تازگی در استان دیالی واقع در شرق عراق به روستای «الرشاد» واقع در شهرستان المقدادیه حمله کردند.

این حملات با سلاح نیمه سنگین و سبک صورت گرفت و در پی آن ۱۳ نفر کشته و ۱۰ نفر زخمی دیگر نیز زخمی شدند. پس از این حمله، تجهیزات نظامی وارد این روستا شد تا وضعیت امنیتی کنترل شود و تروریستها نیز فرار کردند.

در همین ارتباط، منابع آگاه امنیتی دهم مهر ماه گذشته از تجهیز تروریست‌های داعش در استان‌های صلاح‌الدین و کرکوک به سلاح‌های پیشرفته آمریکایی و روسی خبر دادند.

این منابع تاکید کردند که اطلاعاتی در دست دارند که نشان می‌دهد، گروهک‌های تروریستی وابسته به داعش در این دو استان به سلاح‌های مدرن تجهیز شده‌اند.

این منابع تاکید کردند که سلاح‌های این افراد شامل تیربارهای M16 مجهز به دوربین‌های دید در شب، BKC ساخت آمریکا و روسیه، آرپی‌جی-۷ و سلاح‌های تک‌تیراندازی پیشرفته و ... است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار